Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: off-topic
Läst 511 ggr
AKWIK
0

Godmorgon 2007-01-11

Lika mörkt och blött ute som vanligt, +4,2 grader ute.

Idag ska jag köra lite möbler och annat bohag till landet. Sålt radhuset och flyttar i slutet av januari till en redan möblerad 2:a. Puh! Kommer då inte ha internet-tillgång Ledsen tills jag hittat min nya, permanentbostad. Legat och funderat på lösning på det i natt.Generad

Tittut
0

Det där låter som ett hopplöst fall, inget internet?

Jag är nyuppstigen efter att ha haft sovmorgon, men kom på att jag måste nog börja öka om den här dagen skall räcka till!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

Men _AKW_, utan internet går det ju inte bo =O

God Morgon. Ledig idag eftersom jag jobbat undan så duktigt i veckan ^^ Är på väg till stallet, ev. lektion som lockar mig så tidigt en sovmorgon *S*

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gissa vad jag har gjort idag Oskyldig

monsterpony
0

Lerinpackning…?

Själv har jag haft veckans ridlektion. Det gick nog egentligen bra, men efterhand som det går bättre blir höjer jag kraven på mig också, så jag är inte helt nöjd. Men ridläraren tyckte att det gick bra, så det var ju alltid något.

Soligt och halv storm, men ganska härligt väder. Man skulle ge sig ut med kameran en sådan här dag.

colleen
0

God dag!

Här är det blåsigt och mulet. Men snön och isen är borta!! Varit ute och motionerat ett par av marorna på ridbanan, inte ofta den är ridbar i januari.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

#5 Hos Snörpa var det kolsvart på himlen och blåste storm när jag kom till stallet, men när jag ridit klart och fyllde på ensilage ute så tittade solen fram =D

Appledale
0

Hejsan!

Här är det också dystert ute… Men det är ju trots allt FREDAG!! Skrattande

Ikväll ska jag och Sebbe på bio och sen ska vi ut och äta. Så mamma får passa hästarna idag. Snälla lilla mamma!!

Vad ska ni andra göra ikväll?

MrsM
0

Hej på er!

Har just packat jourbilen Doris (Volvo 240 85:a, min nya kvackbilGlad) och grejar lite med papper här på stationen. Skall ut till en dam i Bregottfabriken som har fått akuta problem med bysten ikväll (det kan INTE vara kul. Tänk er, övriga mödrar på detta forum, ha en bautabyst med 25 liter mjölk i som blir inflammerad!!!). Sen kanske jag o Doris kommer hem, men man vet aldrig.

Vad gör ni andra då? RC 71 och Bullemor har varit på resande fot mest hela dan vet jag.

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Vad alla andra gör vet inte jag, men jag fixar med bilder på Aramennoc=) har ridit Snörpa idag, hon har sneglat på lilla hindret sen i onsdags men inte fått hoppa, så hon bidde väldigt glad idag när hon äntligen fick skutta lite. Resultatet av det syns på bilden i ett av mina andra inlägg i tråden Oskyldig   Rolig häst detdär, vad nöjd och belåten hon såg ut när hon fått skutta och rejsa lite efter dressyrarbetet som hon klart och tydligt påpekade att det inte var någon höjdare =P