Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 373 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-01-12

Har tillbringat en god natt hos min goda vän i Åtvidabergstrakten, och skall snart ila i väg på avelskurs i Gränna.

Hoppas på en intressant och trevligt dag.

Ha det bra!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

Ha det så trevligt idag. och återkom gärna med en rapport. Här väntar hästlastning och storhandling med Bullemor. Men först frukost och kaffe. Godmorgon!

Akerberg
0

God Morgon!

Försvinner snart till datorfria zonen igen, så Elin och Colleen får ta hand om er i helgen =)

RC71
0

#2 Jaha ja. Ha det så trevligt du också då! Glad

colleen
0

God morgon!

Hoppas kursen i Gränna blir rolig. Vi vill gärna ha en rapport sen hur den var!

Idag ska jag ta det lugnt, skogsturer i med både pollarna får det bli. Och kanske lite mer frisering.

~Jag tror på ödet~

monsterpony
0

God morgon!

Här är det tillbaka till gråmulet och trist. Det får nog bli en dag framför datorn idag.

Spader-EliN
0

huvudvärk kom som ett prev på posten när den värsta oron från veckan släppte.. chance står uppe på ultuna i uppsala, förmodligen har han en fästingburen sjukdom..

RC71
0

#6 Men stackars då! Men det går ju oftast att behandla i alla fall.

monsterpony
0

#6 Usch, så tråkigt att höra. Hoppas att han snart är bra igen.

AKWIK
0

Hej! Idag har vi kollat på en lägenhet. Svårt att tycka att någon är riktigt bra eftersom jag egentligen skulle vilja bo på landet med hästarna utanför fönstret. Men sonen vill bo i sta'n så det får jag väl vänta med ett par år.

När jag kom ut till hästarna så hade regnet tilltagit så mkt att det inte blev ngn tur idag. Gav dem i stället en 2-timmars helkroppsbehandling i var. När jag köpte Windy (som inte är dräktig) fick jag knappt borsta baken eller ta i svansen på henne. Hon var mkt misstänksam. Men det har för länge sedan gått över och nu gillar hon att jag rengör hennes juver också. Tror väl att hon har ett föl igen eftersom hon sprutar ut vitaktig vätska! Ska göra en tråd om det på Avel nu.

Tittut
0

Hemkommen igen, efter en intensiv, faktaspäckad och mycket intressant dag, som gick alldeles för fort! Hann  bara prata med hälften av dem jag ville.

Fick reda på att det är spioner här i connemaraleden, som inte vill vara med i våra skriverier, men som läser det mesta… Flört

Det kommer en repris i mars, så har ni möjlighet och är intresserade av avel, betäckningar, hingsthållning och annat, så är det verkligen att rekommendera.

RC71
0

#10 hade varit mer förvånad om det konstaterats att det INTE fanns spioner…Flört Hoppas du uppmanade dom att ansluta sej!

Tittut
0

# 11 Självklart, men det verkade vara mission impossible.

RC71
0

#12 Vilka tråkmånsar! HALLÅ ALLA NI SOM SMYGER I KULISSERNA , REGISTRERA ER OCH VAR MED OCH SKRIV!Glad