Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 432 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-01-14

Upp och hoppa!

Fortfarande plusgrader här i Uppland. Det var någon minusgrad i går kväll, så det tändes lite hopp, men det grusades nu på morgonen.

Dotra och jag skall åka bort idag, så det blir till att spara hemmajobbet till annan dag.

Ha det bra idag också, snart är det vår!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Appledale
0

Gormorgon!

Kallt är det här också, i morse hade det frusit både i låset på bilen och på vindrutan - på insidan… *suck*… Men helgen har varit så härlig!! Har varit ute och varit i stallet och gått promenader med hundarna hela helgen! Så underbart! Skrattande

Ikväll är det träning för min egen del som gäller.

Hoppas ni får en bra dag!

/Linda

AKWIK
0

Här på mellansveriges östkust är det 4,4 plusgrader (dag och natt, vecka efter vecka, känns det som) Ledsen. Hur himlen ser ut går ännu inte att se.

Bullemor
0

Go'morgon!

Idag fyller dottern 8 år.Tänk vad tiden går fort! Måste göra allt det där jag inte hann med igår, vi får se hur mkt jag hinner innan gästerna börjar ramla in.

MadickenII
0

Här på Sveriges östra spets är det några plus och blött i backen. Men vid horisonten syns en rosa rand, så hoppet lever! Idag ska det motioneras hästar, och kanske pluggas lite. Förberedning inför biologi-redovisning imorgon måste jag också hinna med.

Hoppas alla får en bra dag!

monsterpony
0

God morgon. Här blir det jobb hela dagen och intervju av en arbetssökande.

RC70
0

Bläää jag vill sova, inte gå i skolan..

Akerberg
0

God Förmiddag!

Har jobbat 2 trappor idag, nu ska jag strax till stallet och släppa ut pållarna om ingen annan hunnit före. Sen ska jag rida och när jag kommer hem laga mat, gå på stan med mamma och sen åka och handla

colleen
0

God förmiddag!

Här skiner solen och jag såg soluppgången imorse, tänkt fota den men hann inte. Är klar med mockning mm i stallet och ska äta frukost innan jag rider en sväng och sen iväg till jobbet. Hoppas hinna ut och fota lite också nu när det är så fint väder!

~Jag tror på ödet~

Bullemor
0

Förskräckligt dåligt drag här ikväll.. Kan som uppdatering meddela att vi överlevde 8-årskalaset utan större blesyrer :)

Bullemor
0

Kom just på att det är idrottsgalan på tv.. är det där ni är?

AKWIK
0

Nej, jag har pratat maratonsamtal om hästar med en kompis. Men nu är jag här igen.

Bullemor
0

# helt klart giltig ursäkt ! Frånvaron godtas! Skrattande