Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 304 ggr
MadickenII
0

God Morgon 2008-01-20

Först idag igen! Nåja, ni andra kanske är ute och tittar på solen som ju lyser i dag. Tyvärr så är backen frusen här hos oss, men det kanske tinar upp lagom till ridturen i eftermiddag. Idag är det en vecka tills min lilla Sally åker till sin nya familj, och det börjr kännas lite vemodigt. Långt ska hon också, så man kan inte bara åka och hälsa på.

Hoppas alla får en bra dag!

Tittut
0

Här är solen också framme, och det känns otroligt skönt!

Har råspontspikning på schemat idag, men måste försöka hinna med att vara ute och fånga dagen lite också.

Ha en fin dag allesammans.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Bullemor
0

Äntligen lite fint väder igen! Känns jätteskönt!

Att det är kallare ute kunde jag känna av direkt när jag klev upp imorse. Den driftiga sonen som jag bad öppna så hundarna kunde gå ut när han klev upp, hade mycket riktigt öppnat ytterdörren, men inte stängt den sen! Burr!

Måste försöka beta av det där tvättberget idag (som nästan överfaller mig när jag öppnar badrumsdörren). En tur i solen ska hinnas med det med förståss!

Simma lugnt allihopa!

colleen
0

God morgon!

Här är solen inte framme än men jag ser den borta i horisonten täckt av några stora moln, hoppas på lika fin dag som det var igår.

Idag blir det motionering av hästar och sen är det handboll i eftermiddag och den tänkter jag inte missa.

~Jag tror på ödet~

RC71
0

God förmiddag!

Solen strålar även här och det blåser lite kallt. Skönt med lite torrare luft igen. Dricker nu morgonkaffe och sedan ska jag fixa lite pappersjobb. Snart bara två månader kvar till årets första Irlandsresa Glad

MrsM
0

Goddag.

Idag har det varit vilodag, äntligen. Har pysslat lite i stallet. Packie har provat sin nya hage, han var mkt nöjd med att vara lite lös ute, första gången på fyra månader.

Ska sköta kontoret nu.

ambo
0

Vi kom just från stallet, har haft igångsättningshoppträning igen, vi kör med studsövning 1 ggn p vecka i 6 veckor detta för  att motverka mjölksyra o bygga musker bak.  Ambo ar pigg o glad, Maja kör litepå hackamore just nu, han verkar gilla d

nu vila slappdag hemma riktigt skönt

Akerberg
0

God Kväll!

Hemma igen efter helgen. Ingen vidare storm hos oss, inte ens strömavbrott =D  Red både igår och idag, men igår höll jag mig på mer öppna vägar för säkerhetsskull… Det KAN ju bestämma sig för att börja blåsa mer när man är ute =P

Fotat lite hästar idag också, inga connemaror dock, har inga sådana i närheten =(