Vardagslyx
Tänkte vi kunde skriva vad som är vardagslyx för oss.
Kan ju variera väldigt naturligtvis, men det ska vara något man försöker unna sig i den trista vardagen. Kan vara litet eller stort. Tex allt från ett bubbelbad varje vecka till att ta sig råd att åka till Cliften varje år. Kan ju även vara något man unnar sina nära &kära eller sina djur.
Låt höra!

Västerbottenost på morgonsmörgåsen !

Vad är vardagslyx för Bullemor då?
#2 Irish/Baileys-kaffe när jag känner mig ruggig tex. Rostat bröd med både ost och fikonmarmelad var morgonens lyx

#3 Aha,jag trodde det var en biljett till Clifden…
# Jo det med förståss, fast det är ju en sån där lyx som numera har skapat ett beroende! man MÅSTE ju liksom dit, vare sig man kan det eller inte, MINST en gång per år 

#5 Jo,så är det ! 
Efter ett mycket konstigt år tror jag faktiskt att vardagslyx för mej är när allt är som vanligt.

#7 Vet du vad som är "vanligt" då?

Helgmorgnar utan tid att passa med långdragen frukost på sängen !
Vardagslyx hum.. blir väl när sambon får för sig att han ska städa eller laga mat 

konsums valnötsbröd <3 *nybakat*
Jag skulle tycka att en måltid som INTE innehåller följande skulle vara oerhört lyxig: ägg, havregryn, äppelmos, pasta, tomatsås och ketchup. Fy vad spartanskt man äter, snart får jag nog näringsbrist!
Hm, med en 2-åring hemma (som inte vaknar 6 men ändå) så är det sovmorgnar som är en av dem.
Just nu är jag gravid och galen i saftiga, goda apelsiner och senast vi handlade började de ta slut och övergå i de torra, trista små som finns resten av året. Så just nu hör de underbara apelsinerna också dit.