Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 385 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-01-22

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn, morrn!

Klockan är över 6 och jag har inte ens ätit första frukosten. Trött i morse. Jag hade huset fullt med russfolk i går, och det blev sent, men ack så trevligt.

Vad har ni för er idag då? Jag skall åka till mina hästars fodervärdar och lämna min 4-åring. Det blir trevligt att se hur de andra har det. Mamma i huset tycker nog det är på tiden att jag ser isabellen i otvättat skick, så jag kan sätta mig in i deras situation. Ser henne bara nybadad, ren och fluffig!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Carduus
0

Godmorgon !

Här är det också lite trött… Blev sent hem från hoppträningen i går men den gick bra så det gör ingenting. I dag blir det inga hästaktiviteter utan bara jobb, jobb och jobb…

MadickenII
0

Här är det snö! Kom nästan en dm under natten, och ligger nu som ett blött täcke över allting. Plus en grad är det dock, så det kanske inte får ligga kvar. Fick se mitt nya schema igår, 9-17 nästan varje dag hela veckorna! Herregud hur ska det gå!

Hoppas alla får en bra dag!

AKWIK
0

Ja, det verkligen vräker ner här i Roslagen! Snön kom i natt samtidigt som sonens vinterkräksjuka. Nu ska jag väl få bevis på om jag är en av de där ca 10% som har en motståndskraftig gen mot den sjukdomen, eller inte.

monsterpony
0

God morgon!

Äntligen snö! Firade (?) med en rejäl joggingrunda på morgonen. Jättefint och skorna blev rena också.

Jobb hela dagen idag och så middag hos en kollega på kvällen. Måste bara ta reda på var hon bor också…

ambo
0

snö här med. ponnyn har sitt bautatäcke ända upp till öronen på Glad

Akerberg
0

God Dag!  Lite snö här också, kallt som 17 så termosarna åkte på innan jag och cykeln gav oss iväg.   När jag kom hem dammsög jag nerevåningen, skulle fortsatt här uppe, men kom inte längre…  Ska sätta mig och bränna ett brännarprogram åt Kreles ägare samt bränna hennes bilder på 2 dvd-skivor, men innan det leta fram några bilder jag tror hon vill ha med där.  Sen får vi se om jag fortsätter med städandet…  Ingen häst idag.

Spader-EliN
0

God eftermiddag :D

Idag är jag sjuk men glad ändå för chance kommer hem idag :D Just nu står han i en tarnsport påväg hem :D:D mamma & ridlärare är och hämtar honom :)

MrsM
0

Idag har jag hälsat på hos Mammorna Mu. 200 styckenGlad. Sen har Packie o jag tagit en månskenspromenad, riktigt trevligt.

Nu ska jag röja i tvättstugan o på skrivbordet.

God Kväll!

RC70
0

#0 ! Jag har tävlat emot Tackla ! Flera gånger tom tror jag :)