Andra intressen?
Jag ställde frågan på russidan, men kom på att det kunde vara kul att känna er på pulsen också.
Har ni några andra stora intressen vid sidan av hästarna? Det kan vara allt från det ni skulle vilja göra, till det ni faktiskt hinner med!
Jag gillar att jobba med ull, även om tiden aldrig verkar finnas längre. Väver gärna, stickar, spinner, tovar och annat sådant "kärringgöra".
Sommartid åker vi veteranbil. Störtkul sysselsättning för hela familjen! En DKW från -39 finns i garaget. Den gör sig bäst där eftersom den sväller i fuktigt väder. Träkaross…. 
Vad gör ni?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Finns knappt tid för andra intressen, det egna företaget slukar den mesta tiden, resten blir till hästarna o ridningen, hunden brukar få en promenad också…
Det enda utöver detta är att jag försöker lära mig italienska, älskar att resa till Italien.
Arrivederci !

Internetsurfning och fotografering!
Tänkvärd fråga. Kommer mest på sånt som jag ägnat mej åt i ett tidigare liv. Nuförtiden är det mest hästarna faktiskt, har liksom fullt sjå att räcka till till det. Därutöver blir det tonårstaxi och cykeltävlingssupport. Gillar att äta gott & må gott & umgås med folk jag tycker om.
Skulle jag ägna mej åt andra intressen så skulle det bli resor långt bort i världen (fast bara där det är lugnt o tryggt och inte för varmt…), politiskt engagemang, segla i skärgården och kanske lite opera och teaterbesök. Spela golf verkar också kul.
förr åkte jag och min man och tittde på arkitektur och historiska trädgårdar i Sverige, England, Italien. Mkt trevligt. Arkitekter.
Nu är det ju bara ponny, egen ridning och plöjande av deckare som hinns me har 2 stora killar oxå, de vill ju inte direkt umgås men, datorer ska skjutsas osv man måste va tillgänglig (vi kommer dok alltid sent från stallet känns de som..)
internetsurfning här också! Bio eller teater hinns aldrig me längre..tur att sonen bränt ner rubbet av filmer som finns hehe hoppas ingen myndighet läser detta
mitt tangentbord suger, man hamrar fram och ibland försvinner bokstäver om ni undrar över stavning..fått ärva majas som passar till min nya bärbara..ett bra nytt måste skaffas
#4 Du har tur. Länsstyrelsen har tillsyn över pantbanker, förmyndare, djurskydd, miljö, byggnation, körkort, övervakningskameror, jakt, tja helt oanade grejer, men inte brända filmer
.
Resor, skriva, fota, göra fotoalbum (men 2-åriga sonens har inte hunnit längre än tills han var någon månad, så efter ligger jag) och jag har äntligen fått igång mitt bokläsande igen efter att knappt ha rört en bok på länge. Surfa runt på nätet är ju alltid skoj också.

Tja,jag är förtjust i mitt jobb som hovslagare. Fiskar gärna, både sommar och vinter. Tidigare när jag inte hade så många hästar spelade jag handboll och fotboll. I dag hinns och orkas inte detta med.
#8 Just det. Glömde. Jag vill fiska och ro roddbåt.
Har ju mina hundar med allt vad det innebär, men stor del av fritiden går åt till att sköta om min och sambons dataspels clan (lag). Är även admin på flera spelsiter, och även huvudansvarig för EM i det spel som vårat lag ägnar sig åt (Day of Defeat).
Tycker det är kul med datorer i största allmänhet, men tycker också om att påta i min minimala radhusrabatt. laga mat och baka är kul det med.
Här springer vi orientering. Tävlar periodvis ganska aktivt. Det är faktiskt en otroligt fin sport som gjorde att jag klarade mig utan connemaror i 20 år och ägnade mig intensivt åt orienteringen. Började smått som 13-åring, men bara i smyg en kort tid. Sporten ansågs av tillvaron som töntig. Började sedan på nytt att orientera som 17-åring därför att jag fått för mig att jag skulle göra en paus i hästeriet. Saknade då att leva i naturen och med årstiderna så mycket att jag både gick tillbaka till hästeriet några år och dessutom började och fortsatte med orientering. När sedan en hästintresserad dotter höll på att vinna en connemara i "Min häst" för 12 år sedan då blev det connemaror igen!
Tack för det svaret Mrs.M
Nu kan jag lugnt titta vidare på film..han skriver ut filmtitlarna på vår färgskrivare o lägger i fodral så det är helt omöjigt se att den ej är köpt..

Här är det data och design som gäller, tycker det är himla kul att bygga hemsidor och fixa layouten till trycksaker som t.ex utställningskataloger
Har även införskaffat en stor och ljudlig fyrfärgslaser så jag kan trycka mina alster 
Senaste hemsidan jag gjorde var åt Södermanlands hästavelsförenings www.shavf.se Har gått någon kurs för att lära mig mer och nu när jag är hemma och mammaledig igen tänkte jag försöka hinna gå en till (distans och halvtid funkar perfekt).
Även just att studera, lära mig nya saker tycker jag är skit kul, skulle utan problem kunna vara den evigt studerande. Vad sägs om en exteriörkurs i Connemara kretsarna!?

#11 Jag vet inte om en sport som håller folk bora från connemaror i 20 ska anses vara en bra sport…? ;-)
Själv ägnar jag mig åt rätt mycket sport och friluftsliv, fotografering, resor och mycket tid med datorn i knät.
Oj, webbdesigner är man ju till yrkestitel, vet ej om jag är någon vidare bra webbdesigner, men folk verkar gilla mina verk !
annars är jag licensierad ponnykusk, utan häst, svårt att kuska utan häst har jag märkt.
pysseltant, tycker om att måla om, bygga om, snickra om, ändra och egentligen allt annat som kan störa min sambos dygnsrytm 
# 11 Jag orienterar också! Kul med någon mer som gör det! Jag började med det när jag var jätteliten och håller fortfarande på. Det är verkligen en härlig sport som man får ut mycket av! Men nu på senaste åren har jag börjat prioritera bort tävlandet mer och mer eftersom ridningen och hästarna tar upp så mycket tid. Jag gillar även att läsa, bada, fiska, cykla, resa mm

Spelar Bandy :D

#17 Innebandy eller "is-bandy"? Själv har jag spelat ganska mycket av inne-varianten.

Intresserar mej mycket för fotografering men också webbdesign *gärna i kombination*. Har också kört agility lite grann.

#18 innebandy :)

Vi har bara varit hästägare drygt ett år. Ändå undrar vi, vad gjorde vi innan vi skaffade hästarna?
Oj tiden går väl mestadels åt till hästarna. Men hunden är väl ett annat intresse, självfallet gillar jag å vara ute i naturen mkt. Hemmet, familjen, vänner, piano, läsa å shoppa är väl andra intressen!

#20 Kul! Vi får ordna turnering på årsmötet… ;-)

#23 ja det blir nog bra det ;)
#23. Taget. Vad ska man ha för skor?

#25 Spikskor med stålhätta… ;-)
#26 Verkar vara en sport helt i min smak.