Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: avel
Läst 1571 ggr
Akerberg
0

Svenska hingstar på semin

Vad finns det för svenska connemarahingstar på semin (färsk och frusen)

Sixi
0

Broløtens Grafit og Carnaby Patrick Hooligan finnes iallefall på fryst semin. Tror det er flere også..

RC70
0

Juno Rory RC 56 finns faktiskt oxå på Fryst men man får ta kontakt med Brolins på Brolöten tror jag !

RC71
0

Janus, Möllans Crazy-tror jag. Ev. också Roderik?FundersamSamtliga på fryst.

RC70
0

oj finns möllans crazy fortfarande !

RC71
0

#4 Man får nog kontrollera med hans sista ägare om det finns ngt till salu. Tror dom samlade för eget bruk i första hand.

RC70
0

#5 Jag va mest bara imponerad utav att han fanns på semin :) en gammal herre ju !

jag har med främst samlat för mitt eget bruk. men finns där intresse så finns där.

AnnaB
0

Tack för att du tog tag i ämnet…..

Hur  är det med Grange flynn sparrow? Castleside JJ? -någon som vet?

RC71
0

#7 Ingen av desa finns tillgänglig ännu vad jag vet.

tjoffsan
0

Poetic justice lär också finnas

RC71
0

#9 Han fungerade inte på fryst vad jag förstår. Tråkigt!

Smile-and-be-Happy
0

Dale Haze finns också - vet ej om de är till salu.

colleen
0

Rolls Royce finns väl också på fryst, men den är inte eu-godkänd.

~Jag tror på ödet~

keca
0

HEJ

Jag äger Öxenholm Mango funderar att ha honom på färsk semin 2008 om det finns tillräkligt intresse

kicki80
0

Vad kostar det ungefår att inseminera i Luleå har vi ju inte så många hingstar att välja på..Ledsen

colleen
0

#14 Det beror ju på om du använder fryst eller transport. Fryst är dyrare eftersom stoet måste undersökas fler gånger per dygn för att inte missa ägglossningen.

~Jag tror på ödet~

RC70
0

#14 tips är att ta kontakt med närmaste seminstation och höra vad kostnaden är på fryst och färsk. det finns väl inte så många connhingstar på färsk tror jag, Poetic Justice ? Packie ?

Det tillkommer oftast emballagekostnad, transportkostnad på seminen ifrån uppsamlingsställe till stationen.

colleen
0

Varken Poeten eller Packie finns väl på färsk. Poeten har aldrig gått på semin och Packie är väl tillbaka på naturlig betäckning igen.

~Jag tror på ödet~

AKWIK
0

#14 Har du inte kvar Eloise här nere hos syrran fortfarande? Fundersam

kicki80
0

#18  Jag funderar på att ta upp ett av stona..  Men det är svårt att få stallplatser här. Och det kostar ganska mkt  mer än i Norrtälje..  Man kanske får röra sig söderut igen då e de bara huspriserna som drar iväg så mkt