Svenska hingstar på semin
Vad finns det för svenska connemarahingstar på semin (färsk och frusen)

Broløtens Grafit og Carnaby Patrick Hooligan finnes iallefall på fryst semin. Tror det er flere også..
Juno Rory RC 56 finns faktiskt oxå på Fryst men man får ta kontakt med Brolins på Brolöten tror jag !

Janus, Möllans Crazy-tror jag. Ev. också Roderik?
Samtliga på fryst.
oj finns möllans crazy fortfarande !

#4 Man får nog kontrollera med hans sista ägare om det finns ngt till salu. Tror dom samlade för eget bruk i första hand.
#5 Jag va mest bara imponerad utav att han fanns på semin :) en gammal herre ju !
jag har med främst samlat för mitt eget bruk. men finns där intresse så finns där.

Tack för att du tog tag i ämnet…..
Hur är det med Grange flynn sparrow? Castleside JJ? -någon som vet?

#7 Ingen av desa finns tillgänglig ännu vad jag vet.

Poetic justice lär också finnas

#9 Han fungerade inte på fryst vad jag förstår. Tråkigt!

Dale Haze finns också - vet ej om de är till salu.

Rolls Royce finns väl också på fryst, men den är inte eu-godkänd.
~Jag tror på ödet~

HEJ
Jag äger Öxenholm Mango funderar att ha honom på färsk semin 2008 om det finns tillräkligt intresse
Vad kostar det ungefår att inseminera i Luleå har vi ju inte så många hingstar att välja på..

#14 Det beror ju på om du använder fryst eller transport. Fryst är dyrare eftersom stoet måste undersökas fler gånger per dygn för att inte missa ägglossningen.
~Jag tror på ödet~
#14 tips är att ta kontakt med närmaste seminstation och höra vad kostnaden är på fryst och färsk. det finns väl inte så många connhingstar på färsk tror jag, Poetic Justice ? Packie ?
Det tillkommer oftast emballagekostnad, transportkostnad på seminen ifrån uppsamlingsställe till stationen.

Varken Poeten eller Packie finns väl på färsk. Poeten har aldrig gått på semin och Packie är väl tillbaka på naturlig betäckning igen.
~Jag tror på ödet~
#14 Har du inte kvar Eloise här nere hos syrran fortfarande? 
#18 Jag funderar på att ta upp ett av stona.. Men det är svårt att få stallplatser här. Och det kostar ganska mkt mer än i Norrtälje.. Man kanske får röra sig söderut igen då e de bara huspriserna som drar iväg så mkt