Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 463 ggr
ambo
0

God Morgon 2008-01-25

Godmorgon från ett lite blåsigt Stockholm

Här ska jobbas lite med ritningar som ska iväg..sen stundar intag av hästar samt att jag ska rida min fredagslektion på Alegre, PREhästen. Veckans höjdpunkt, så duktig tränare..

RC71
0

Godmorgon!

Äntligen fredag! Ska strax kasta mej iväg till dagens första häst. Blåser som attan här på Enköpingsslätten.

Akerberg
0

God Morgon! Ledig idag =)

Det vrålsnöar och ösregnar om vartannat, hoppas det blir bättre framåt dagen…

monsterpony
0

God morgon!

Veckans ridlektion är intställd pga väder. Mutter, mutter, mutter. Men det blir i alla fall lite mindre stressigt idag. Ska träffa en samarbetskollega och snacka jobb, och sen blir det innebandy på eftermiddagen.

Spader-EliN
0

God Dag!

sitter här hemma komm precis hem från skolan hade franska & engelska. Skulle igentligen ha mentorstid (12:40-13:10) & Foto(13:40-16:40) men har ont i halsen å är jättetrött för ja kunde inte somna igårkväll… ska väl kanske koda hemsidan..

Covergirl
0

Goddagens!

Här växlar det mellan regn och solsken. Blåser en hel del, men det är hela tiden det.

Jag var i stallet lite skapligt idag och har nu duschat. Ska äta något lämpligt och sen åka till jobbet. Jobbar 13-18 och därefter är det fest.
Jag kommer kollapsa efter den här helgen, mina helger innebär inte vila utan än mer slit Fundersam

RC70
0

Goddagens!

Här blåser det också på bra, med omväxlande solsken faktiskt !

Dax att pallra sig ut till Bromma o sen hem och förhoppningsvis MÅLA  !

colleen
0

God dag!

Nyss hemkommen ifrån Lina och planering inför Irlandsresan. Det snöade i morse men det mesta har regnat bort nu. Hoppas det slutar regna så man kan ta och motionera hästarna, annars får jag klä på mig lite extra kläder.

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

Go kväll, får man väl säga nu,

har inte hunnit till datan förrän nu. Har varit med en kompis och tittat på häst (connemara såklart) i det här regn och rusk vädret.

Det var ett jättehärligt sto på ca 150 efter Calvin klein. så jag hoppas att hon köper det…