God morgon 2008-01-28
Hej igen!
Nu har jag kommit tillbaka efter några soliga och fina dagar i Lofsdalen. Har sett snö igen, det känns som en stor batteriladdare har gjort sitt.
Vad har ni för er en måndag som denna?
Annars, ha en fin dag i stugorna!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorning!
Det halsonda från igår sitter i men aningens bättre känns det nog. Kommer dock sjukskriva mig från mitt ordinarie arbete idag vilket händer ungefär en gång per år. Jag har lärt mig att man måste lyssna på sin kropp. Det är visst inte bara skönhet som kommer med åldern…
Här på Färingsö i Stockholm är det -2,5 grader och tyder man himlen blir det en strålande fin dag. Ska försöka ta det lite lugnt idag och dricka mängder med varmt pepparmyntathe. Lite pappersjobb ska jag väl kanske orka med mellan vilovarven i soffan framför tv:n.

God morgon!
Känns sådär kul att börja jobba igen, har precis kommit hem från skidresan i Åre som vi varit på i en vecka…
Roligt var det iaf att komma hem till hästarna. Oh vad jag saknade dem. Men annars skaffade man sig många roliga minnen!!
Hoppas att ni får en bra dag!
Gomon
Måndag morgon. Varmt och gråmurrigt ute. Läst post & mail. En vanlig dag på jobbet verkar det som - men man vet ju aldrig…
Ha de.
Fint här i Bromma med..
Zaba, vi bor ju nära varann! Vi har ju vår Ambo på Lovö. Kungsgården
en dag med ritningar som ska göras..ligger efter
verkar bli 3 hästar att ta hand om på¨sportlovet.. plus ambo..vi är hemma i år och då frågar folk om de..både kul o jobbigt!
#4 KUL! Ambo blir ett perfekt "offer" att anmäla till allehanda utställningar och andra aktiviteter här i Stockholmstrakten. Kommer gärna på besök med kamera när tiden och det fina vädret infinner sig.

God morgon. Lite småsoligt och kallt. Ganska härligt faktiskt. Här blir det jobb hela dagen. Har en del tråkiga ansökningar och annat elände att ta tag i.

God förmiddag! Hemma en snabbis för att fylla på skor i bilen. Blir lite kaffepaus också
. Väckte dagens första kund
Och så skälls det ofta på hovslagare som aldrig kommer i tid…
.Vackert vädet,fruset , klart och vindstilla.

God Eftermiddag. Kom precis hem från jobbet. Har gjort två av mna vanliga uppgångar + två studentkorridorer (Hur 17 kan man vara så grisiga?!) + trappan utanför + ett annat trapphus + två tvättstugor och ett solarium. *pust* Trött nu, men klirr i kassan =D Alltid välkommet ^^
Ska iväg till stallet om en stund, när jag vilat upp mig lite… Ska rida Snörpa iaf en kort sväng (barbacka kanske, det är mysigt ^^) och sen ska jag sitta på den oinridna är det tänkt. Det blir 3:e gången, har skrittat lite med ledare 2 gånger tidigare
Sen när jag kommer hem och har ätit (middagstipstråden behöver uppdateras! ;) ) så ska jag fixa omröstningen i fototävlingen!
Go' eftermiddag!
Det var jättefint väder här i Enköping på förmiddagen ,men nu har det mulnat på och blivit ruggigt.
Har idag varit på mitt särklass mest intressanta läkarbesök. Har av min husläkare blivit remitterad till Urolog för att göra någon slags skopi av urinvägarna. Har bävat för detta men släpade mig iallafall dit idag. Fick träffa läkaren och förklarade att jag inte riktigt förstod vad jag skulle göra där eftersom jag inte har några besvär. "Jag vet inte heller vad du ska göra här" , svarade läkaren! sen fick jag gå hem…..
Man upphör aldrig att förundras…

LOL! Det är därför som det är sådana vårdköer kanske…? Du slapp i alla fall skoperas. Det kan bara vara positivt. :-)
Själv ska jag träffa någon läkar-liknande individ i morgon för att beskåda en ömmande axel/skuldra och ett par domnade fingrar sedan några veckor tillbaka. Jag har själv på känn att en rejäl massage skulle ordna upp det hela (det gjorde det sist jag hade liknande problem), så jag hoppas att "experten" inser det också.
Utställningar..! Hoho, helt nytt för oss i såfall..har läst med intresse om era schamponeringar mm..jeez, nog för att vi putsar upp ambo inför tävling men, utställning verkar kräva desto mer..och vi som bara har utomhusspolplats, kallvatten..
Zaba, välkommen att stanna upp vid Kungan, du passerar väl där dagligdags kanske! Ambo går i hagarna närmast ekerövägen, i en längst bort mot Rörby
lite gråtrist dag idag..nu lasagne på g