God Morgon 2008-01-30
Oj, var jag först idag =O (dålig aktivitet här nu tycker jag… skriv mera!)
Är på väg till jobbet, väntar bara nycklarna till lägenheten jag ska snygga till efter renovering
Godmorgon !
Fick d r a mig ur sängen 07.10 för att hoppa in i duschen. ush ush. ska gå till skolan alldeles strax, va bara tvungen o spara ner en massa på USB minnet. mkt skola idag. hoppas jag överlever, fast jag får ju äta diklofenak varje dag ;)
trevlig onsdag.

God morgon. Jag är vaken… tror jag…
Här snöar det och är trevligt. Tänk om det fick ligga kvar dessutom.
Gomon
Här regnar det och är otrevligt. Dessutom ligger vattnet kvar. I leran.
Damerna på Carnabystreet fick stugsittardag idag.
/M

Gomorron,
Laholm har visst samma väder som Falkenberg….
Hästarna får väl gå ut efter lunch, för ut ska dom, cheesen måste få sin dagliga rodeouppvisning i hagen.

Skriver på majas inloggning..här är överjävligt regnigt och jag får ställa in en trädinventering..vilket gör att jag blir ännu mer sen med det..sen ta in alla hästar solo idag dålig planering..de är inte helt lätta hungriga på väg in..de står ju utan käk o vatten från 0700 till ca 14.30-15.30 beroende på ur snabb man är in me alla..inte lyckat precis
Här i Lule så har vi snö och -4 grader.. Skönt när det är rent ute och man slipper leran..
Idag har syrran lastat Eloise hon som varit helt omöjlig att lasta gick bara på när släpet saknade ramp, det var tydligen ngt släp en säljare ville visa upp så han fråga efter en svårlastad häst och syrran tänkte att vi tar "Flisan" hon går aldrig in men tji fick hon. Hon gick in två gånger dessutom..
Känns jätte kul.. Då kanske man kan börja åka med henne igen snart..

#6 Så det blev en dyr dag…? (transportköp) 

det måste varit Fautras ett släp jag tänkte köpa..det blev thule till sist pga närhet till service här på lovö
fortfarande på majas inloggning
Jippiee!
Jag fick äntligen skotta idag! Lite blöt snö. men det är bra, för om man har tur fryser isen fast i isen på ridbanan och då kan man sedan motionera unghästarna lite mer ordentligt. Inga mer ispromenader förrän i början av mars hoppas jag.
Nån som sett till Tittut? Hon verkar borta?
10 Tack för omtanken! Jag har varit på turné i Småland ett par dagar, och var på ulleri igår kväll. Tillbaka i selen nu…
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#11 Ja, här försvinner man inte obemärkt hur som helst…
Kanske ska starta en "ansökan om frånvaro" tråd?
# 12 Smart idé! Ligger det på sajtvärden det också att bevilja ledighet?
Hur lång ansökningstid innan ledighet och framför allt måste väl antalet semesterdagar under ett år vara strängt begränsat. Hur skall det annars gå? 
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# Det lutar åt det tom sambon som inte är så intresserad men alltid kör henne när hon ska åka tyckte det var bra… Gissar att han tröttnat på att vänta