God morgon 2008-02-04
Hepp, hepp!
Här töar det utanför fönstret, blev anfallen av nedfallande blötsnö när jag for till stallet i morse.
Skolan har planeringsdag, så det lär bli annat på schemat än en vanlig jobbardag idag. Elin skulle vara hemma med storebror också, men hon är så sällan på dagis så det märks ingen skillnad.
Vad har ni för planer?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon !
Blött och slaskigt, det var ju så fint med snön men nu är den borta
.
Sitter på jobbet och ska snart köra igång. Blir nog inte mkt mer än jobb i dag. Vi har extremt mkt att göra så det är bara att jobba så mkt övertid man orkar ! Sitter fint på bankkontot sedan.
Hoppträningen i går gick jättebra men det var en trälig resa hem i slasket, flera bilar låg i dikena men vi tog oss hem helskinnade.
Snön nästan borta..
vi måste ringa vårdcentral igen då majas extremt jobbiga förkyling slash influensa kommit åter trots penicillin..behöver nog starkare grejor. Får då inget gjort idag heller..suck.
ska dock ringa leffe e. transporter om att fixa dubbdäck till transporten trots allt, maja nervös att ej hinna trimma igång ambo innan tävlandet..vi har så litet ridhus o utebanorna funkar ju inte alltid..så, vi ska börja åka till ett ställe som kallas Farmen o bygga bana därpå söndagsmornarna
-18 här uppe när barnen skulle till dagis vid 9.. Nu har solen kommit fram och vi har -16 (lite bättre iallafall). Ska och titta på nya golv och golvvärme till huset idag… Sen har vi inte så mkt mer inbokat jag och minsta tjejen Molly innan vi ska och hämta syrrorna igen.

God Lunch! Kom precis hem från en hård dag "på kontoret" . Började med att åka till en lokal som skulle vara klar i torsdags, men icke var den färdig så jag lämnade alla grejer och åkte till mitt vik. och fixade det istället. Hade tänkt göra 2 trappor efteråt men jag orkar bara inte mer nu! Åker till Snörpa om en stund istället, tar lokalen imorgon och mååånga trappor på onsdag *suck*
God lunch ( copycat )
vaknade precis, inatt var det SUPERBOWL med sambon, suck ? jag såg väl inte riktigt allt, jag sov mest och sambon höll koll så att ingen skrek när jag hade somnat, han själv började viska så fort jag blundade. vilken gentleman han är !
idag blir det att fortsätta tvätta hästgrejer, har en del täcken kvar och lite annat smått och gott. tvättade mina BOT paddar igår.. YIEEKS ! Tvättvattnet blev svart !