God morgon 2008-02-05
Tisdag igen!
Tö igen!
Hemarbete som vanligt, ett 40-tal ägarbyten står på tur. Skall försöka få dotra till dagis idag, så kanske jag får lite arbetsro.
Har ni nåt spännande för er idag?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Tandläkarbesök… :-( OCH besök hos sjukgymnast… Så efter idag borde jag vara i toppform… :-)
Sen planerar jag att fira denna helgenomgång med en smarrig semla!
här är Maja hemma idag också nu med ny penicillinkur modell starkare..hoppas att hon ska kunna gå i morrn i alla fall..vi pluggar afrikas länder via tvsoffan så hon ska kunna göra ett gammalt prov i morrn
ska ringa om ny tränare till vårt stall..om hn vill slash har tid. en som heter Markus Westergren.
Monsterpony! Det är ju stora semmeldagen idag
Godmorgon,
idag skall det jobbas för första gången på nya jobbet ! känns pirrigt. längtar dock till sommaren, då jag får jobba på Coca Cola igen. Annars händer inte så mycket idag, ska plugga ikväll gå till skolan i morgon.. så det rullar på !
Har precis anlänt till dagens arbetsplats, Solna Ridskola. Något SOL är det dock inte att tala om…
Dagens viktigast uppdrag är att på vägen hem från Solna åka förbi Brommaplans närpolis. Mitt första och förhoppningsvis enda besök på en polisstation. Igår kväll hittade jag en liten påse med pulver i stallet där jag har några av mina ponnyer inackorderade. Påsen låg på kanten till stallägarens hästs boxdörr så jag trodde det var något nytt tillskottsfoder hon börjat med. Men när jag tillfrågade stallägaren visste hon inget om påsen men däremot hade hon just igår sett en av personerna från det mycket närliggande behandlingshemmet vara i stallet utan tillåtelse.
Jag ringde polisen igår kväll och fick tipset att lämna in påsen på stationen. Om det nu skulle visa sig vara ett "otillåtet medel" så är det verkligen inte kul ifall stallets grannar börjar använda stallet som lager. Nej, ät semlor istället! Det ska jag göra efter avslutat värv.

#3 Jajamän, och här ska det göras det mesta möjliga av det… :-)
#5 Otäckt med påsen. Hoppas att ni får klarhet i det…

God (snart) Lunch! Kom hem nyss, velar mellan om jag ska baka något eller börja pilla med ett nytt söksystem på Aramennoc. Tvätta ska jag i vilket fall som helst men det gör ju sig självt under tiden xP

Goddag !
Har precis ätit lunch (fläsk och bruna bönor) och ska nu jobba en stund till. I kväll ska jag och sambon titta på ett hus i Norrtälje, spännande. Vi har varit på husjakt i två år nu men vi är nog lite för kräsna… Ska man betala flera miljoner ska det vara kännas bra med.
Har varit en förskräcklig början på dagen eftersom mitt internet har varit nere! Nu är det äntligen tillbaka och jag kan tänka mig att leverantören är lika glad som jag över det eftersom de nu slipper samtal från mig på ett tag. Småbullarna mår bra och äter som de ska och den stolta modern tar det med ro.
# 9 De ser ut som små råttungar! 

#10 Sötare än råttungar tycker jag…
Idag har jag beställt mobilt internet och köpt en dator. Snart kan jag alltså delta lite oftare igen. Lånar nu mammas dator till i morgon.
Ifall någon är intresserad så kan jag berätta att det var Amfetamin i påsen. Se #5.. Hua!
# 13 Hoppsan! Agent ZABA på spåren….
Tur att det var du pch ingen annan som hittade det. Hade lika gärna kunnat vara en av eleverna.

#13 Fytte rackarn. Ganska så olustigt. Om stallråttorna börjar bete sig underligt så vet ni vad det beror på…
#14 Fast påsen hittades i stallet där jag har några av mina ponnyer inackorderade. Mitt ute på landet här ute i Färentuna och inte på ridskolan.
#15 Fniss!