Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 259 ggr
Tittut
0

God mårning 2008-02-06

Någon vaken?

Jag är vaken, men småseg efter att ha sovit lite för lite. Ska väl fortsätta dagen efter frukost med lite artikelskriva. det kanske blir ett och annat pass också, vi får se.

Ha det bra, och krama varandra i trafiken!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC70
0

Ja minsann vaken. gick till skolan alldeles för tidigt så nu får jag sitta här och dega till klockan 10…

skall köpas "billig" kurslitteratur idag.. annars inget vettigt.

monsterpony
0

Nej, jag sover nog fortfarande. Idag blir en hård dag att ta sig igenom…

Sixi
0

God morgenGlad

*noen som kan fortelle meg hva "semla" er???*Fundersam

monsterpony
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är en semla… Och en hembakad sådan dessutom. Vetebulle fylld med mandelmassa och vispgrädde och så lite "melis" ovanpå… Slurp…! Skall ätas på fettisdagen som var i går. :-)

RC70
0

#3 fastelavensbolle Fot i munnnen

ambo
0

go morrn hä r det lite jobbigt me majas envisa förkylning som ej vill gå över trots ny staark penicillinkur..är väl virus då trots allt Ledsen hostar och har sig

i morrn ska jag till transportfirman i ekerö c och köpa plus montera  dubbdäck till transporten i elfte timmen, vi ska ju nu börja träna ambo o maja inför tävlingarna..investerade även i "mössa" till draget och foderkrubba som en slags stor plastplatta framme

så nu snart är det bara att lasta på ambo, hoppas han inte krånglar nu bara..efter vinteruppehålet 

Idag möte i stan me kunder känns ej så inspirerande..

Akerberg
0

God Lunch!

Hemma från jobbet nu, äter lite fruktsoppa och müsli och ska till stallet när jag svalt

Ösregnar och är allmänt grått o trist

RC71
0

God kväll! I dag var det total formsvacka här Ledsen Ont på dom flesta ställen i kroppen, men efter att ha sovit bort i princip hela dagen känns det bättre. Tur man har stallpersonal..Glad sparkar rejält i stomagarna nu så snart är det VÅR!Skrattande

Sixi
0

#4&5: takkGlad

Akerberg
0

Ändrar mig lite ang. vädret. Hos Snörpa sken minsann solen ett par gånger under dagen =D Fast imellan var det duggregn iof