God morgon 2008-02-08
Godmorgon!
Har sovmorgon idag *annars hade jag redan varit i skolan nu* Börjar inte förens 9:20 så ska gå till bussen 8:30…
Chance mår mycket bättre feberfri & har varit ute i hagen hela veckan… men än dröjer det länge innan allt är som vanligt flera hästar är fortfarande sjuka och när de är friska dröjer det 20 dagar till… Har gått med chance hela veckan iaf får förhoppningsvis börja skritta nästa vecka.
Igår kom mitt nya objektiv också:D Tamron 28-105 f/2,8 :)
Godmorgon!
Här är det lite mer ljus himmel..ska rida min lektion ikväll som vanligt. Fixa och handla mat mm.
Här är det sol och blå himmel, men någon minusgrad. Idag ska jag vara hundvakt åt Eddie, schäferunghund. Vi ska gå långpromenad och sedan bege oss till Norrtälje och köpa hästkäk. Hästarna får vila idag, eftersom gårdagens tur blev hårdare än väntat. Skulle ju bara skritta men Madicken tyckte att vi skulle ha galopptävling istället. Ganska häftigt att rida med två lösa hästar i full sprutt. For the record, Madicken vann, hon har bra spring i benen.
Morgon !
åka in till staden med Sparven nu på morgonen, sen vårdcentralen for the win, och sedan ska jag jobba till klockan 19 !
Enjoy your fridays !

Eftermiddag!
Kom precis hem, snabbjobbade i förmiddags för att snabbt åka till stallet och släppa ut för ägaren är sjuk, när jag kommer dit är de redan ute *suck*
Har ätit lite och väntar på att kycklingfileen ska tina så jag kan skära den i bitar och marinera (se mitt första recept i middagstipstråden!) tänkte lägga imellan tårtan medan jag väntar… Ska åka till affären också, någon som vet om man kan frysa laktosfri mjölk?
Strålande väder i Enköping!
Har varit på det där fantastiska läkarbesöket idag som jag bokade i början av januari. Eftersom det var fin väder så passade jag på att promenera ner på stan. Som hundägare får man nästan dåligt samvete att gå långpromenad utan hund, men ibland har man inget val.
Ska snart ila iväg och hämta sonen från dagmamman, sen blir det till att ta sig ann tvättberget.
Svejs!

God förkväll ,eller vad man ska säga
Nyss hemkommen från en helt vanlig fredag- dvs massor med jobb! Avslutade veckan med Balthazar, stor , TUNG ardenner och hans kompis Prisse, minishetland
Nu ska det stretchas och linimentas,men först duschas!