God morgon 2008-02-11
Tro´t om ni vill, men det är ny dag och ny vecka!¨
9-åriga sonen är vaken och har varit med i stallet och släppt ut kusar på morgonen. Trevligt med sällskap, det händer inte så ofta.
Satt i går kväll och fixade med lite gamla Irlandsbilder till min hemsida. Har tagit mig tid att identifiera dem som togs i fjol, kändes som att det var klokt. Blir liksom bättre om man vet vilka hästarna är…
Nu väntar Skansenteet på mig igen!
Kör hårt, och krama varandra i trafiken!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Ny vecka som sagt, fått ärva ett superfint tangentbord av ena sonen som han haft me datorspelandet..upplyst med en liten display me klocka datum mm..
ut o dra på en bakdoja som Ambo tappa igår..hovis är snäll o passerar vårt stall i eftermiddag o fixar det. På onsdag börjar hopptränandet för marcus westergren, håll tummarna att pålle går på släp o ej krånglar..han har ju ej åkt nu på 4 månader
Nästa år kommer vi åka mer nu med nya däcken

God Lunch
Nyss hemkommen från viket, sista gången idag *hurra*! helt trött, har ätit lite yoghurt och müsli nu och sitter och samlar krafter för att åka till Snörpa
god lunch, inte riktigt meningen att jag skulle gå upp såhär sent men nu föll det sig så..
idag blir d ännu mer vårdcentralen och sedan Solvalla för licenslopp!

God natt!
Det är ju redan nytt dygn, men har inte hunnit titta in tidigare så. Nu ska jag gå och sova så man orkar upp imorgonbitti och fixa i stallet och rida lite innan det blir jobb igen. Gäller att ha bra rutiner nu när man jobbar kväll.
~Jag tror på ödet~