Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 560 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-02-11

Tro´t om ni vill, men det är ny dag och ny vecka!¨

9-åriga sonen är vaken och har varit med i stallet och släppt ut kusar på morgonen. Trevligt med sällskap, det händer inte så ofta.

Satt i går kväll och fixade med lite gamla Irlandsbilder till min hemsida. Har tagit mig tid att identifiera dem som togs i fjol, kändes som att det var klokt. Blir liksom bättre om man vet vilka hästarna är…

Nu väntar Skansenteet på mig igen!

Kör hårt, och krama varandra i trafiken!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ambo
0

Ny vecka som sagt, fått ärva ett superfint tangentbord av ena sonen som han haft me datorspelandet..upplyst med en liten display me klocka datum mm..

ut o dra på en bakdoja som Ambo tappa igår..hovis är snäll o passerar vårt stall i eftermiddag o fixar det. På onsdag börjar hopptränandet för marcus westergren, håll tummarna att pålle går på släp o ej krånglar..han har ju ej åkt nu på 4 månaderFörvånad Nästa år kommer vi åka mer nu med nya däckenSkrattande

Akerberg
0

God Lunch

Nyss hemkommen från viket, sista gången idag *hurra*!  helt trött, har ätit lite yoghurt och müsli nu och sitter och samlar krafter för att åka till Snörpa

RC70
0

god lunch, inte riktigt meningen att jag skulle gå upp såhär sent men nu föll det sig så..

idag blir d ännu mer vårdcentralen och sedan Solvalla för licenslopp!

colleen
0

God natt!

Det är ju redan nytt dygn, men har inte hunnit titta in tidigare så. Nu ska jag gå och sova så man orkar upp imorgonbitti och fixa i stallet och rida lite innan det blir jobb igen. Gäller att ha bra rutiner nu när man jobbar kväll.

~Jag tror på ödet~