Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 234 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-02-13

I dag är det segt… Trött som attsikens, skulle helst bara vilja gå och bädda ner mig bredvid ungarna och sova ett par timmar till. Men vis av tidigare erfarenheter, tror jag att jag ger 17 i det, Jag blir bara ännu segare.

Passtillverkning idag och möte på skolan ikväll. Vad har ni på schemat?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

monsterpony
0

Jobb, jobb och jobb. Erbjöd mig att ta vissa extrauppgifter i går… Vad tänkte jag på? Nåja, det blir nog bra och intressant, men jag kanske inte borde ha varit fullt så ivrig så här i efterhand… ;-)

colleen
0

Lika seg här. Låg och drog mig en stund extra idag. Först ska jag ut i stallet och göra iordning sen är det motionering av en häst innan jobbet kallar.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

Halloj halloj. Hemma efter första omgången jobb, ska plocka med mig stallkläderna och något ätbart och åka vidare till nästa ställe som ligger på vägen till stallet. Ska rida en sväng på Snörpa när jag är klar med jobberiet. Hoppas grannen har tagit bort sina hästar från ridbanan, behöver dressyra!

Bullemor
0

Finfint väder här idag!

Har hunnit med hundrundan och disken och ska nu försöka tillverka något att mata mina födelsedagsgäster med i eftermiddag. Tänkte skippa tårtan i år och göra citron-maräng paj istället. Mums!

Spader-EliN
0

Idag var det en kort dag i skolan FEK & Matte sen eg. Franska men idag var det "Frivillig franska" och jag var inte villig…

väntar på att mammi ska komma hem så ska ja en sväng till stallet å skritta ponny idag :)