Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 336 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-02-14

Dags att vakna till igen.

Hästar ute, alla sover, jag hungrig, jobbet väntar!

Ha det bra!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Spader-EliN
0

ska om 8 minuter gå till bussen å åka till skolan :)

Carduus
0

Är på jobbet och måste snart sluta surfa runt och börja jobba istället Generad

Händer inget särskilt i dag, blivit en dålig hästvecka det här då jag varit tvungen att jobba över varja kväll… Ska till stallet i morgon dock, längtar nu !

Tittut
0

Jag vet inte om detta är rätt, men om ni vill se lite bilder, så har jag lagt ut en hel del bilder från Irland på min hemsida www.liselottesruss.se

Det är långt ifrån klart, men en liten början!

RC71
0

Godmorgon i paradiset!

Ta hand om varandra lite extra i dag och ha en fin alla hjärtans dag! Glad Jobbet väntar…Hej!

monsterpony
0

Sol sol sol! Och torsdag! Sämre har man haft det. :-)

walsan
0

Jag gick in på Tittuts sida och såg fantastiskt fina bilder! Grattis!

Själv är jag sjuk och hemma med feber för första gången på många år. Har varit förkyld med förskräcklig hosta sedan 7 december -07. Det låter det, förkyld sedan förra året! Har tidigare fått antibiotika och nu lungröntgas och idag fått antibiotika igen och cortison. Nu ska det väl ordna upp sig. Har ju fått julklapp att åka till Skidskytte-VM i Östersund till helgen. Hoppas att det går! Både att jag kan åka dit och att det inte blåser bort som det gjorde igår.

Tre-årshingsten har fått skor och låga broddar! Nu väntar vi på mjukare underlag.

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj halloj!

Jobbade lite i morse, sen tog jag bilen och åkte och köpte spolarvätska och sen fortsatte jag tilll stadsparken för att fota killingar, men jag fick trängas med minst 5 olika grupper dagisbarn, så då flydde jag =P  Stannade på vägen och fotade något annat istället ^^ (se bilden)

colleen
0

God dag!

Ska strax iväg till jobbet. Vädret är helt underbart idag, solen skiner och fåglarna kvittrar! Igår såg jag två olika sällskap med tranor som flög över här. Då måste väl ändå våren vara på väg?!

~Jag tror på ödet~

RC71
0

#7 Vilken fin bild!! Glad

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Tack!

AKWIK
0

Tack, Tittut Kyss , för att du lägger ut connemarabilder på din russ-sajt. Underbara, fantastiska foton (och motiv)!!!  Tror ni att det går att hitta flygbiljett + hotell i Clifden under Inspections nu i mars? Jag känner en oemotståndlig lust att åka dit så fort som möjligt Skrattande

Tittut
0

# 12 Tack själv! Tror du jag blir sugen att åka, när jag tittat på dem? Har valt bort Clifden show mot att döma shetland i sommar, e d klokt det? Generad

RC71
0

#11 klart det går! Jag åker måndag-måndag Glad

RC71
0

#12 Nej ,det är INTE klokt! Ledsen

Tittut
0

# 14 Nej, jag vet… Men jag vill åka dit en gång, utanför de hysteriska showveckorna, när halva världens uppfödarkår är där. Det får väl bli någon gång det också…

RC71
0

#13 Inte var det väl hysteriskt i mars?Glad

Tittut
0

# 16 Inte det minsta hysteriskt, men ni skulle ju vara borta en hel vecka i år. Svårt att vara borta mitt i hästeriet, med sju kusar och två ungar. Ungarna är en sak, men kusarna är svårare under en hel vecka.