Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 278 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-02-16

Morr´n på er!

Magen kurrar, ska snart ge mig av och släppa ut kusar, och sedan åka iväg och bli borta hela dagen. Bäst man sätter fart….

Hepp!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

walsan
0

Det var morronpiggt Tittut att prata med oss innan tidig frukost!

Ingen kontakt med mail har jag på hela helgen. Systemhelg på på jobbet och nätverket stängt. Det känns tomt och ovant. Missar jag något? Så det har blivit…!

Carduus
0

God Lördag !

Sitter på jobbet igen… tog mig lite sovmorgon i dag iaf. Blir kvar här till halv sju i kväll då sambon hämtar upp mig. Sitter fint i plånboken sedan med helgövertid så jag har råd med alla tävlingsavgifter framöver Penga mun!

Kallt och klart. Termometern hemma i Norrtälje stod på -6, här i Danderyd är det nog ungefär detsamma.

Blir inget hästeri i dag.

colleen
0

God morgon!

Här skiner solen även idag och det är fortfarande kallt ute. Igår blev en riktig slappardag så nu gäller det att sätta lite fart idag istället.

~Jag tror på ödet~

MrsM
0

Bestämde mig igår för sovmorgon. Det har varit lite mycket på sistone. Vaknade faktiskt inte förrän vid 6… Pensionärsvarning? Kunde i a f dra mig och äta frukost innan hunden o jag promenerade ner till Damerna på Carnaby street.

Kall men skön förmiddag. Veckoröjning i stallet och nu hemma och ska ta mig an huset efter en kopp kaffe. Vardagslyx för mig att inte behöva ta allt i flygande fläng på väg till jobbet.

Ha en bra dag!

M

monsterpony
0

God förmiddag!

Helgens brödbak ligger i bunken och jäser. I övrigt blir det nog en långpromenad och datorpyssel som står på dagens schema.

Spader-EliN
0

God morgon *är lov så allt innan kl 11 är morgon*

sitter här å kollar runt lite ska väl snart ställa mej i dushen… å vid 12 ska jag till stallet å skritta ut på chance. Igår skrittade jag i skymningen då förvandlades chance till Mr Raket - ponnyn som går på raketbränsle…

imorron är det helgjour och efter det är det equipage möte (us)

ambo
0

gomiddag har vatt o shoppat lite i solna c med maja..finns klädintresse parallellt me ponnyintresse hehe!

Nu snart ut till stallet, maja rider ponny jag fastnar säkert me kaffekopp o pratar bort lite tid..

det där med brödbak har givit mig inspiration till eftermiddagen, det luktar ju så gott!

Covergirl
0

Inte morgon längre, inte ens i närheten, men jag kom hem från stallet nyss så därför är jag lite sen.
Sambon kom hem igår så han har varit med i stallet idag. Vi började med att löshoppa fem hästar, däribland Peia. Därefter har jag ridit Chiva och sen har vi mockat. Skönt att få lite stallhjälp iaf :)

Peias löshoppning gick f.ö. mycket bra. Det är en klok madame så hon tycktes minnas de tidigare sessionerna ;)
Hästgubben Hans berömde särskilt hennes utmärkta bakbensteknik så då blev jag glad :D

Nu vankas längdåkning och skidskytte på TV. Ikväll blir det melodifestivalen. Skönt med en lugn dag :)

RC71
0

Nyss hemkommen från en kall jobbardag. Nu ska jag försöka tina upp,sen får vi se vad som blir gjort. Blåser råkallt här och pållarna är inte förtjusta över det knöliga ,frusna underlaget i hagarna Ledsen