Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 610 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-02-18

Måndag igen!

Passtillverkning innan barnen vaknar. Sedan väntas grejor till mitt hästsläp, och optikerbesök på eftermiddagen.

Det blir nog kväll idag också.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Carduus
0

jobb, jobb, jobb…. mkt mer kommer nog inte hända i dag, inget hästeri Ledsen. Blev en fantastiskt skön promenad i solskenet i går iaf, får leva på det några dagar.

RC71
0

Strålande vacker morgon här i Grillby. Jobb och inte mkt annat här också.

Spader-EliN
0

Har lov :D så är ledig :) ska nog åka å snacka med frisören å sen åka till stallet ev ta med kameran å så

RC70
0

Solen skiner i Haninge !

Pratade med J.F igår, blir roadtrip till Önnarps i slutet av Februari så idag börjar planeringen (smörja pappa rättare sagt) det är långt till Förslöv.

Ska traska iväg till skolan efter att jag intagit alla mina piller sen blire plugg och ikväll licenselopp på Solvalla !

had'e had'e

Yogi
0

Solen skiner här i Halmstad i dag med ^^ jag ska nog va med en kompis en stund åå jag har också lov, och sen ska jag nog ta mej en tur till stallet jag med i dag :D <33

kramizz / Lova

Akerberg
0

Solen skiner även i Jönköping! Varmt och skönt är det nu också, men jag började morgonen med att cykla till jobbet i termobyxor för det var -3 *brr*

Hemma och stoppar något i magen efter jobbet och ska strax upp till Snörpa. Hoppas på lika fint väder i Habo ^^

ambo
0

en son hemma och är sjuk, det är gudfadern som rullar på tv och jag ska iväg o inhandla esperitox mm han åker upp till riksgränsen på söndag me kompisar och bara måste bli frisk..får då icke nåt gjort knappt i mitt jobb, stora barn blir små när de är sjukaFundersam

Bullemor
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'middag!

Har varit en ovanligt trög start på dagen då jag var så himla trött på förmiddagen. Ungarna har sportlov och har roat sig med att göra tvålar, och mitt projekt för dagen är att göra valphörnan mer anpassad till valparna istället för till modern.

Har en känsla av att kvällen även kommer innehålla en del annonstillverkning..

Tittut
0

# 8 Nämen gussingen! Den ser ut som ett litet gnytt!

Bullemor
0

#9 ja visst gör han! Det är Lasse, döpt efter vår sympatiske morbrorSkrattande

MrsM
0

#8 Jo, tack. Bullemors reklambyrå är oslagbar!

M

RC71
0

#9 Vad är en gnytt? Fundersam

Tittut
0

# 12 Vet inte, han såg bara ut som en gnytt! Kyss

RC71
0

#13 Skrattande

MrsM
0

Häromdagen diskuterade vi vid kaffet vad ett "dyft" var för nåt. Konstiga ord finns det gott om. Som Spunk ungefärGlad. Nån sorts insekt kanske?