Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 800 ggr
Akerberg
0

Dressyrmanar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte behöver man kapa manen för att tävla dressyr inte! Bättre om man sparar ut den tillräckligt för att göra en inbakad fläta istället ^^ Själv har jag ridit med en på varje sida om halsen… Där ändarna på flätorna räcker ner till början av frambenen, på båda sidorna!

Någon connemara är han iof inte, men han kan ju ge lite inspiration till er med långa connemaramanar som är sugna på dressyrtävlande =)

RC71
0

Aha ! jag la mina manbilder i Non topic…Lägger dom här också..

Som sagt, detta är vardagsvarianten. Vid tävling blir det en hårdare fläta med gele och spray! Skrattande

RC71
0

Luggen placerad innanför nosgrimman, fastsurrad med svart gummisnodd så den inte åker ur i galoppen! Glad

Akerberg
0

Kreles vardagsvariant,  båda flätorna på samma sida

AnnaB
0

Har varit på väg ett tag  nu att trimma Cheesens yviga kalufs, efter att studerat era hästars flätorFundersamkändes det mer akut, stackarn skulle få skämmas på tävlingsbanan bland alla eleganta ridhästar…… Men visst är det vackert med en lång välskött man, men o sköta den, puh! så här kör vi med snaggat…

Akerberg
0

#4 Fast det är snyggt med en lagom tjock välryckt man också! Helst ska den stå åt alla håll lite busigt också ^^

Bullemor
0

#1 Hihih där var ni lite yngreKyss

RC71
0

#6 Hur menar du nu?Generad

ambo
0

ska ta en bild på Alegre med min inbakade!! Återkommer snarastGlad