Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 517 ggr
Tittut
0

Godd mårning 2008-02-28

Är det bra eller dåligt att det är skottår i år? Annars hade det varit den sista februari idag!

Min sista jobbadag borta idag, åtminstone schemalagd. Undrar om man skulle bjuda på tårta? Man ska väl inte räkna med att få ngt tack… På mitt gamla jobb sade de inte ens tack och lycka till när jag slutade efter 14 år. Undrar vad jag hade gjort för ont? Generad

Det börjar närma sig årets första hingstpremiering, spännande!

Det är Gotland nästa helg, med 14 russ, en morgan (och en Morgan också för den delen! ) och en Irish Cob.

Ha en trevlig dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ambo
0

god morron själv tittut, dålig stil på ditt gamla jobb!

Jag ska ut o hjälpa en tjej ta ut hästar igen..sen ska jag inte göra det på länge känner jag. Man är ju heelt slut efter..

ska även jobba undan här hemma samt rida alegre ikväll. maja får sovmorgon.

låter spännande med hingstpremieringarna!

MrsM
0

Tittut. Har du tur kanske du får en avskedsgåva den här gången, nån give-awaytermos med företagslogga på eller så. Sånt värmer.

monsterpony
0

Tjoho! Fint väder och helgen inom synhåll!!!

Bullemor
0

Fint väder ,men blåsigt här i Enköping idag. Ska strax iväg till den fantastiska (ironi) husläkaren och höra hur månadens dom lyder. Borde storhandla också, men känner mig inte särskilt sugen.

MrsM
0

#4 Vore jag doktorn skulle jag sätta dit dej för misshandel alt kvacksalveri, apropå grillspettsmetoden.

RC71
0

God förmiddag!

Tittut! Du har ju tydligen fått jättefina blommor från arbetsgivaren i dag…?

Själv upplever jag att dom finaste presenterna får man för dom kortaste anställningarna!

Var en gång och slog på en tappsko åt en dam som inte var min ordinarie kund. Fick en flaska rött, en enrisrökt korv, fribiljetter för 10 pers på Silja Line samt betalt! Skrattande Tyvärr hade jag ingen möjlighet att utnyttja biljetterna då dom endast gällde veckodagar under en begränsad period-men ändå..( Hennes man jobbade på rederiet…Glad)

Tittut
0

Jovisst, jag fick urfina vårblommor, direkt när jag kom i morse.

Inte med en endaste företagslogga, utan köpta enbart för mig!

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj halloj. Solen skiner stundtals =)  Har städat en lokal idag, luktade så mycket färg där så nu har jag ont i huvudet, kanske skulle läsa sjukdomstråden lite noga Oskyldig

Funderar på att ta med kameran och cykla till sjön och se om det finns några svanar på plats! Det blev fina bilder förra gången

Köpte nya skor på vägen också, man kan ju inte gå med ridstövlar jämt…

monsterpony
0

#8 Varför inte då???

Akerberg
0

#9 haha, vet inte =P

Bullemor
0

#5 är nog ingen risk att han anmäler mig för något, däremot börjar jag själv undra varför jag själv måste föreslå de prover och behandlingar som skall sättas in.  Fick idag reda på att ett testvärde låg lite lågt. Vad kan det bero på då?, frågade jag..det visste han inte.*suck* Blir till att googla igen till nästa besök så jag kan upplysa honom om det.Hemlis Jo just det. jag talade faktiskt om för honom att jag spettat hål på min tonsillböld, men då blängde han bara förvirrat på mig och sa - sånna där brukar försvinna av sig själva.  Inte ens ett tack för att jag besparade honom ett besök fick manLedsen

Tittut
0

# 11 Klart han inte tackade dig. Du blåste ju honom på ett par hundringar när du fixade problemet själv!

Akerberg
0

Det var väl ingen svan direkt…

RC71
0

#13 Oj vad fin! Du är ju fågelfotoexpert!! Glad

Akerberg
0

Tack!

Bjuder på en till

RC70
0

Pust !
Vaknade halv 1, var inte meningen. gick upp o ställde mig och stekte pannkakor till sambons lunchlåda. sen åkte jag iväg till stallet och red Bravur - gick himla bra. jobba på konditionen och så börjar han bli riktigt trevlig att rida ! :) kändes toppen. hoppade några språng över ett litet kryss :)

var och tittade på stallplats ! verkar toppen så nu är det bara hästen som fattas !

imr är det stora båtmässan!

RC71
0

#16 Jobbar du natt?

RC70
0

#17 nae men min sambo slutar jobba 22.36 o börjar klockan 14 så dessa veckor blir lite sneda.