Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 798 ggr
AnnaB
0

Ang. connemara i väst

Fler här på sidan som fått inbjudan? Skulle vara roligt att veta vem "grundaren" är. Om man inte kan vara på plats vid första mötet, hur ska man komma i kontakt med någon då? nån som kan ge någon ledtråd till dennna mystiska inbjudan…Hemlis?

Akerberg
0

Jag fick en inbjudan häromdagen. Ingen aning om vem grundaren är!

colleen
0

Jag har också fått inbjudan. Har väl lite tankar om vem/vilka det kan vara men det får vi väl se på grevagården. Jag vill vara med i alla fall.

~Jag tror på ödet~

AKWIK
0

Jag har inte fått någon inbjudan. Gråter Jag får väl starta Connemara Öst Cool

RC71
0

#3 Inte jag heller ,men jag känner mej inte så västlig heller här i Mälardalen Glad

[Hagalyckan]
0

Vi var 13 personer på träffen här i väst och därifrån kommer initiativet.

Första årsmöte kommer att hållas på Grevagården i Skövde ihop med avelsvärderingen på eftermiddagen.

Mystisk kallelse, det är väl mer ett upprop och en invitation till att starta upp en förening för Connemaraintresserade i västra Sverige.

AnnaB
0

#5 -jag är intresserad, så hur får jag kontakt med någon om jag inte kan komma på årsmötet?

RC71
0

#5 Jag tror det är så att det saknas ett namn och telefonnummer för dom som har frågor….Sen är det väl kanske inte alla som hittar till Grevagården så en vägbeskrivning skulle väl vara bra.

[Hagalyckan]
0

Vägbeskrivning till Grevagårdens ridcenter; som ligger söder om Skövde och norr om Falköping utmed väg 26.