Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 368 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-03-04

En trött och småseg Tittut önskar alla på sidan en god morgon.

Krama varandra i trafiken!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ambo
0

lite rimfrostigt här..väntar på elektrikern ska fixa lampor mm

sen jobba!

Carduus
0

Kallt och klart. Är på jobbet men en ond hals bådar inte gott. Vore just typiskt att bli sjuk nu, har ju anmält mig till en massa trevliga Connemaraaktiviteter i helgen… Kurerar mig så gott det går och hoppas på det bästa!

Ha en bra dag på er.

Appledale
0

Godmorgon allihopa!

Tisdag morgon… *suck* Jaja, det går med full fart mot helgen igen…

Denna helgen ägnades åt att städa i nya sadelkammaren.. Halm och spindelväv, spindlar och insekter överallt var det… men rent blev det! Och så roligt det är att lägga in alla sina grejor!

Ha en bra dag!

Tittut
0

Fick just veta att jag behöver jobba på dagis idag och imorgon. Kokerskan sjuk.

Tjingeling!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

God Morgon!

Här är idag -5 grader =O  Det låter som att det är termobyxor som gäller när jag ska till jobbet om några minuter…  Solen skiner allt vad den orkar vid den här tiden på dagen ^^

Bullemor
0

Vackert väder, men lite kyligt. Gör inte ett dugg tycker jag. Är så trött på slask och gegga. Blir en hel del datorjobb idag och förhoppningsvis även en del vanligt pappersjobb

AKWIK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag fick kläm på hur man minskar filstorleken på bilder igår så måste jag ju visa hur det ser ut här nu på morgonen Flört. Termometern visar -3. Leriga hagar Ledsen kommer bli knöggliga hagar Ledsen, vet ej vilket som är värst Fundersam. Kom nyss på att man också kan minska filstrl i MS Picture Manager genom att komprimera.

#3 Jag väntar spänt på bilder på nya stallet Glad.

Murgard
0

Riktigt vackert sportlovsväder! Solen skiner och snön gnistrar. Synd att ingen häromkring har sportlov just nu.. Men vid en snabbtitt ut genom fönstret kan jag se att mina 2-årshingstar har lov att sporta,dom! Cool

AKWIK
0

#8 Skynda dig att ta fram kameran! Du har chans att vinna månadens fototävling. Glad

RC71
0

Morrn! Kallt och soligt i Grillby Glad En hel del träningsvärk skall botas med en sådan där med blåa fötter,sen väntar en hel dags jobb.

#2 Carduus! Alla medel du behöver för att bota en förkylning finns i sjukdomstråden…VARNING-vissa biverkningar kan uppstå Cool

RC70
0

Morgon ! Idag blir det till att jobba och börja tvätta hästkläder som ska med mig ner till skåne :)

var ute hos en kompis på Valsta Säteri igår och tvättade Grafits alla gamla häst täcken så nu är de fina o rena :)

Trevlig Tisdag !

Murgard
0

#9  Förutom att jag inte är någon framstående fotograf, så har jag ytterligare ett hinder påvägen mot fototävling; hästarna har väl somnat innan gips,kryckor och jag tagit oss ut (fotledsfraktur). Dessutom är mitt lustiga sätt att förflytta mig på ytterst intressant för mina kära hästar, så det enda de gör när jag nalkas är att glo på mig ,helt nära staketet.

AKWIK
0

#12 Låter som laga förfall. Tur i alla fall att du kan njuta av hästarna genom fönstret. Krya på dig! Glad

Carduus
0

#10 Vilka kan rekomenderas och vilka rekomenderas inte ? Mitt eget är ju beprövat men de andra…Fundersam Var ju en del suspekta förslag Skrattande

Appledale
0

#7 - Kolla på min sida, under fotoalbumet, om du har lust! Flört

Har tyvärr inga bilder inifrån stallet, men jag ska fixa det någon dag… Skrattande