Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 460 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-03-06

Här är det snö pa både taken och på marken. Undrar just hur länge det tänker ligga kvar?

Dagismatlagning på schemat här, vad står på ert?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Bullemor
0

Jisses vilket väder det var inatt! Rena stormen med horosontalt snöande! Idag ska jag försöka hinna med allt som inte blev gjort igår av diverse anledningarsamt försöka få klart hemsidebygget.

Tittut
0

# 1 Jag ser fram emot att se hemsidorna! Passa dig, så du inte åker på extraarbete, jag skulle behöva lite hjälp att stajla till min kanske….Kyss

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Carduus
0

Godmorgon!

Vaknade för en stund sen. Är hemma från jobbet men tycker nog jag är lite piggare i dag. Undrar om jag fått halsfluss ? Har grymt ont i halsen men inget snorig. Vi får se hur dagen utvecklar sig… Hoppas ni andra är pigga och krya Glad

Bullemor
0

Måste tillägga att min dag i princip redan är förstörd. Ingen mjölk kvar till mitt morgon kaffe och över en timme kvar tills affären öppnar!! Ledsen

monsterpony
0

#3 & 4. Era stackare! Hoppas dagen blir bättre framöver.

Här är det humöret på topp. Sista arbetsdagen innan skidsemestern och ridlektion i morgon. Har dock en diger måste-göra-på-jobbet-innan-jag-åker-på-semester-lista att klara av idag.

Murgard
0

Godmorgon! Tittut kan nog utan tvivel utnänmas till sightens mest morgonpigga.Skrattande Ytterligare en vacker dag, redan takdropp så idag blir det nog skönt att vara utomhus.                              #3 Halsfkuss brukar väl ofta vara förknippat med hög feber?     #4 En liten ko kanske kunde vara något? Alltid fäsk mjölk till hands!

Bullemor
0

#6 funderade en stund på att mjölka ut den digivande tiken lite, men insåg att det kanske skulle vara lite halväckligt.

men det där med mini-ko var ju en bra idé. Googlade och hittade faktiskt detta! http://www.miniaturebull.com/

Någon som vet hur man enklast importerar kossor från USA? Mrs M kanske?

Covergirl
0

Jag ska se på lite skidskytte strax, ska bara springa genom duschen först.

Har varit i stallet en snabbis och mockat till Peia. Chiva har jag lyckats låna ut ända fram till och måndag. Jag ska nämligen ut och resa över helgen. Först en tur till Finspång och sen till Helsingborg. Därefter tillbaka till Finspång och slutligen hem till Kalmar.

Tråkigast är väl att sambon är hemma ända till på söndag men se det missar ju jag, typiskt!

Murgard
0

#7 Åh,sådana små sötisar! Inte utan att man blir sugen att ha en sådan liten kossa! Något säjer mig att kaffe-mjölken skulle bli ganska kostsam …. men det är klart, det går kanske att smuggla en kalv i en större resväska!       Klokt beslut att skippa tikmjölkenSkrattande!

.#8 Så då har jag missat skidskytte då!   Vi hejar lite extra på Bettan Högberg, eftersom hon var klasskompis till dottern på högstadiet.

Akerberg
0

God dag =)

Har hunnit jobba, vart en sväng på bibblan, en sväng på stan, satt igång en tvättmaskin och bakat 20 muffins (de ska nu kallna så jag kan glacera dem sen) 

Varmt är det idag! +8 grader ungefär, solen skiner lite tilloch från  ^^

Maria-Kavat
0

God middag! Här har det varit hökörning och mockning för hela slanten på fm. Fick gott åka å hämta pellets till värmepannan här oxå. Tiden går å man får sig ett riktigt träningspass innan jobbet, härligt! Solen skiner här i djupaste småland…inte mkt snö. Hoppas inte helgen blir någon repris på förra….snöstorm! Ha en bra dag alla här inne!

RC70
0

God eftermiddag!

Idag har jag jobbat 2 timmar (får betalt för 3)  på SIBA :) sen åkte jag iväg och växlade pengar eftersom "hästfonden" nu blir bensinpengar i morgon ! :)
Luftat däcken på bilen..

Ikväll ska det packas litegrann :) sen imorgon bär det av till Önnarp :)

walsan
0

#9 Bettan kommer väl från Järbo? Jag hejar extra på henne som Gästrikebo.

Murgard
0

#13 Om vi ska vara petiga kommer hon från Jädraås, en liten by ca 1,5 mil ovanför vår ännu mindre by. Heja Gästrikland! Lite patriotism skadar aldrig. Bara Bettan får bättre styrka i skidåkningen,blir det KANON! (snart blir vi väl utkastade till någon annan sportsidaSkrattande).

Murgard
0

#12 Så roligt att få ge sig ut på en resa!  Ha det bra!

walsan
0

Hoppsan, jag skrev felGenerad. Trots att jag bara bott i Gävle i 21 år kan jag skilllnadenGlad. Som som jag skrivit tidigare här var jag uppe i Östersund och hejade särskilt fram just henne på skidskytteVM. Kul!Skrattande

Murgard
0

#16 BRA att Bettan hade lite stöd hemifrån!  En tjej till från Jädraås är påG; Sanna Eklund. Så har vi Tine Larsson från Åmot (dotter till Micke L. som är skytt i världsklass). Skidskytte är stort nu.    Du förstår vilken oreda det skulle bli med en beriden variant!!!