Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 382 ggr
ambo
0

God Morgon 2008-03-08

Uppe i ottan, vi ska iväg och tävla idag i typ ösregn..huga! Det är nu mna skulle haft det heltäckande regnöverdraget till ponnyn..

steker just pannkakor till ryttaren

AKWIK
0

#0 …och till den assisterande mamman? Hemlis Minns ett tidigare inlägg om matsäckar på tävling. Skrattande

Här duggar det lite och hade varit lite allmänt trist om det inte var för att jag snart ska iväg och träffa alla trevliga connemara-vänner. Glad

Spader-EliN
0

God morgon!

sitterå gör ingenting ska väl käka frukost snart tror ja åka till stallet nån gång å rida med

AnnaB
0

Härlig vår morgon!

Det är sol o knappt någon vind, såg tussilago när jag var på morgon promenad med vovven. nu väntar hästarna på att få komma ut, utan täcken! Kanske hinner pyssla lite i trädgården idag också…

monsterpony
0

Sol här med. Idag bär det av upp till fjällen, så nu lär ni inte höra av mig på ett tag. :-)

Akerberg
0

God Morgon!  Rätt fint väder här =)   Har hunnit steka korv till middagen idag (ska till stugan, ingen köksfläkt… steker hemma och värmer senare)  Ska packa lite och sen åka

Carduus
0

God morgon !

Solen skiner men jag är fortfarande rejält förkyld. Blir ingen avelskonferens för mig i dag, jag som sett fram emot det så Gråter. Som tur är så är TV-n fullspäckad med skidor och friidrott så det blir vad jag gör i dag nedbäddad i soffan.

Murgard
0

Roligt att höra om vilka skillnader i väderläget vi har i detta avlånga land.  Vi hade nysnö i morse, men nu börjar temperaturen närma sig +5.                                                    #6 Så trist att din förkylning inte gav med sig!                          

Lycka till på tävlingen,Ambo! Hoppas vi får höra hur ni haft det, sedan.Glad