Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 390 ggr
ambo
0

God Morgon 2008-03-10

Gomorron alla mina connemaravänner

ska ut  opch köra bil ner till Nyköping och restaurera om en slottspark! ska bli spännande.

Tittut
0

Oj, det lät något. Jag har ingen slottspark, men den skulle definitivt behöva restaureras.

Lite separationsångest här efter helgens trevligheter på Gotland. Förstod att ni haft det bra även i Roslagen.

Ta´t lugnt idag om det behövs!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Spader-EliN
0

God Morgon!

idag börjar ja inte förens 13.25 å tar går till bussen 12.30 så sitter å äter frukost nu

Lisa-trollet
0

Go morron

Idag blir de motionering av hästarna, som har vilat hela helgen

Carduus
0

Hemma i dag med… Känner mig bättre dock så ska försöka aktivera mig lite och se vad kroppen säger om det.

Akerberg
0

God dag

Jobbat en massa på förmiddan, brukar vantligtvis jobba lite och snabbt på måndagar, men idag ville jag inte åka till stallet med respekt för Älgens anhöriga, han hämtades i förmiddags =(   Förhoppningsvis kan jag åka imorgon, beror lite på hur jag jobbar…  Eftersom jag var så duktig idag bör det gå bra

Det är mulet och regnade förut, men nu börjar det spricka upp lite

Murgard
0

Goddagens.

Har haft hovslagarbesök idag.  Micke-hovis har ett speciellt förhållande till vår Janus-son Fendi. Ser hur han smyg-gullar med lille hästenGlad…   Fendi HAR charm.  Nu är dom fina om hovarna. Pojkarna nöter mycket,så där är det inte mycket att ta.   Regnet har upphört här också!

AKWIK
0

Godkväll! Kommer just från stallet. Hade kvällspasset och hästarna med ensilagebal i hagen ville inte komma in! Skrikandes Blev tvungen att gå ner i mörkret och leran för att hämta dem. Hade ingen ficklampa så det var spännande när man kom upp till stallet och såg vilka man hade fått med sig. Skrattande Men jag förstår dem. Kvällen är ljum och det är vindstilla. Imorgon bitti träffar jag dem igen Glad