God Morgon 2008-03-11
Mulet och lite tisdagstrist här
ska jobba en del innan stallet i eftermiddag
Grått här också. Sonen har åkt till skolan, och kommer hem efter 8 i kväll. Måste väl se till att få lite gjort idag.
Ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Här skiner solen så nu ska jag ge mig ut i stallet istället för att sitta inne.
~Jag tror på ödet~

Godmorgon! Vi har en mulen och disig dag, men inombords lyser solen. Är precis påväg för att avlägsna mitt gips! Tjohoo!!

God förmiddag. Solsken och rätt varmt idag. Ska upp till Snörpa och rida en sväng tänkte jag ^^
morrn!
Grått,äckligt och till och med dimmigt. Karlns dator har fått spunk så jag har en känsla av att jag kommer få äran att formatera om eländet samt installera tillbaka massa saker i den idag. *suck*
god förmiddag! Idag var det tidig morgon…var i stallet innan halv sju. Hovslagaren kom 7.15 å då var det skönt att mockat å låtit dem vara ute en stund innan. Ser ut å bli en superdag här, solen skiner och det är riktigt skönt ute. Lunchning av kusarna väntar sen ska det iväg på massge på företaget. Det blir gött! Sen borde det hinnas med en ridtur i efm, om inte vädret slår om totalt!
Goddag! Hade morgonpasset i stallet i morse. Mina tjejer fick gå ut sist så att jag hann pyssla lite extra med dem idag. Åker till Wien i morgon bitti (åh, om det ändå varit till Irland
) och kommer inte träffa dem förrän på måndag. Tur att de inte kommer sakna mig lika mkt som jag dem.
Hade en sådan lustig dröm nu i natt igen. När ambo kom till slottsparken så visade det sig att det var parken till Wiks slott, (där Meja-videon ju spelades in). Så ambo, RC71 och Meja kom till mitt stall (jag höll på och mockade som bäst ) och berättade att ambo fått reda på att det faktiskt var mitt slott (jag heter Wik i efternamn). Det hade ju jag ingen aning om!
Nu undrade de om inte de kunde få göra iordning för att ha connemarahingstar där. Minns inte vad jag svarade i drömmen men jag känner mig fortfarande väldigt förvånad 

#7 Du har t.o.m logik i dina drömmar! Och vem vet; det kan vara ett omen.
Wien-resa låter väl helt underbart. Där har våren hunnit lite längre
.
God eftermiddag !
Idag har jag varit o handlat på ICA Maxi, haha ser lika roligt ut varje gång. Sen var jag en sväng i Haninge C o köpte nått muskelbyggar mojjs till sambon som ska bli Magnus Samuelsson .. ?
Åkte förbi Lyckås o Eko o köpte hästgrejer.. suck. ännu fler till samlingen !