God morgon 2008-03-12
God morgon
En "härlig" natt på jobbet är snart över, ser ut att bli bra väder i alla fall. Ska ringa veterinären när jag kommer hem för ett återbesök på en hornhinneskada. Större planer än så har jag inte för dagen 
Hoppas ni alla får en bra dag!

Godmorgon!
Mulet. lerigt och duggregn här
Har en mastodontdag framför mej . Hoppas ni alla får en ok dag.
Lotta

Tillbaka på jobbet, känns tungt men det är bara att bita ihop ! Ska på en husvisning i kväll, annars inga planer.
rätt lugnt på dan men ikväll iväg på hoppträningen i mörkret, kul men lite jobbigt vägen dit är kurvig o backig..det är fram till tävlingsstart sen kommer vi glesa ut så ambo ej tröttnar på d hela
sen hoppar maja alegre och lär honom (han hoppar me sänkt rygg kan man säga..fast energiskt!) kolla bilden!

God Morgon!
Attans, var inte först idag heller trots att jag tycker jag är tidig =) Gick upp i onödan kom jag på, ska bara jobba på ett ställe i grannsammhället och sen åka till stallet direkt efteråt, och det blir liiiite tidigt att åka nu
Just nu skiner solen ^^

God morgon!
Här är det mulet men uppehåll och det ser ut som det skulle kunna bli en fin dag.
~Jag tror på ödet~
God morgon i landet!
Gråmurrigt och duggregn, åh, vad roligt! 
Blir nog inomhusarbete efter avklarade hushållssysslor. Blä!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Regnet vräkte ner vid 6-tiden, men upphörde precis till det var dags för hästarna att gå ut. Annars hade dom fått "frukost på säng". Inget särskilt idag.. tror jag
#6 En sån liten gobit! Hur många hundar har du? (Vuxna resp valpar).
#8 2 vuxna tikar, och det blev bara 2 valpar som klarade sig i denna kullen. Tikvalpen ska ut på foder, medan lille Lasse på bilden fortfarande väntar på den perfekta familjen.

#5 Fin dag?! =P Din väderspåkonst litar jag inte på ;) Var ute med Snörpa i nästan 2 timmar o det ösregna i princip hela tiden =S Utom några minuter då och då då det "bara" ösduggade ;)
Tar tillbaka det jag skrev om fint väder…