God förmiddag 2008-03-13
Har ni gett upp hoppet att komma in och hälsa på alla connemaravänner?
Jag gjorde det nästan, men nu gick det! Jag ta av mig försvarets underställ och ta på en mer representativ klädsel. Sopplunch vid kyrkan väntar.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hemma på lunch. Fruktansvärt lerigt och blött överallt
Sååå trött på detta väder!! 10 dagar till Irland….

Goddagens! Det var lite trögt att ta sig in på Forum idag. Här har det snöat under natten och det faller fortf. lätta flingor. 3-4 cm har det kommit.
#1 Underbart att få resa till Irland! OCH att träffa Kungen af maror.

God dag
Har varit hos studenterna idag, ord. sjuk igen! Hoppas verkligen hon blir frisk till nästa vecka… Orkar inte med de bortskämda smutsgrisarna… !
Varit hos tandläkaren också, 460 kronor fattigare och det enda de gjorde var att titta… Inga hål och allt ser bra ut, det var ju bra iallafall =)
Duggregnar och är allmänt blött o trist ute =(
Go'eftermiddag. Gav upp försöken i morse att komma in på sidan utan tillbringade förmiddagen med att fika med en granne istället. Borde fortsätta beta av mitt tvättberg, men det får vänta en stund till.
Wiiie ! God kväll!
Idag kom hon ! Jag var på Drottningholm o hämtade henne vid 12 så nu idag har vi acklimatiserat oss i stallet ! Allting flyter på bra.
Annars har jag inte hunnit med så mkt annat idag 
#5 Drottningholm?? Var där?? vi står ju på Kungsgården!!
#6 var och hämtade henne förbi Hogsta lååångt ut i skogen, hette Ensta :P

#7 Så långt är det inte…Min syster har stallplats där…
#8 haha kändes som om jag va MITT i skogen :D
jag va idioten med röd bil o vitt släp som inte kan parkera o ber andra att svänga runt mitt ekipage :P

#9 Jösses då!
Ja,det är ju inte så mkt plats att vända på där..Kunde dom inte släppt av pållen vid Rörby i stället..
#10 kan tillägga att jag EGENTLIGEN skulle hämtat henne i Södertälje, men "hann" så att säga inte dit. så jag fick åka till Drottningholm o han skulle lämna 1st häst på ENSTA så Monia fick hoppa av där med. Nej d va inte mkt o vända på, plus att nån hela tiden parkerade sin mercedes ivägen..
jaha Ensta ja, så du har ärenden till Drottningholm RC71
kom in o glutta på vår Ambo nån gång!
ensta är fint men funkar ej för Maja att gå från busshpl vid Rörby..lååång väg! finns ej så många yngre där i hennes ålder tror jag. hon o ambo brukar rida förbi ensta på hogstaslingan
känner igen mig me släp och backning mm..men, igår kväll i beckmörkret efter vår hoppträning backa jag in på första utan korrigering yohoo! victory!

#12 Skor åt syrran men för tillfället är hon hästlös, så nu har jag inte varit ut dit på länge.
Träna att backa med släp flickor!
#13 jag är ganska snitsig på att backa med släp, jag menar, man har ju fått vända några gånger.. men jag AVSKYR när en hel drös människor står o tittar på mig. då får jag scenskräck o så krockar jag eller något 
billigast för pappa om någon annan rattar.. 
#14 Ja tänk så bra det går att köra släp när ingen tittar på!! Det är likadant för mig. Och för min stallkompis. När hon ska köra ngn av sina hästar så brukar jag köra åt henne. Det går jättebra! Och hon hjälper mig när jag inte kan parkera mitt släp. Tyvärr har vi lite vilda stenstolpar vid vårt stall. För några månader sedan blev jag och släpet påhoppade bakifrån av en sådan, så jag blev tvungen att reparera för några tusen.
Men skam den som ger sig. Hädanefter tänker jag inte fundera så mycket på rattrörelser hit och dit, utan bara köra. Det är min nya strategi som funkar vid fickparkering med bil. Om man tänker att "Oj, nu ska jag fickparkera bilen!" så går det inte så bra. Men om jag har bråttom t ex och bara parkerar så går det finfint.