Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 553 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-03-18

hej!

har det snöat mycket på er? Det har det här. Visst är det konstigt att snön alltid kommer när man önskar den minst?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Bullemor
0

Snön ligger vit på taken, endast Tittut och Bullemor är vaken….

Jodå, här ligger det ett fjantigt litet snötäcke, men det ser redan ut att börja töa bort. Idag väntar datorpyssel, pappersjobb samt kattfrisering framåt kvällen. Vad har ni för planer för idag?

Akerberg
0

God Morgon!

Snön som kom igår smälte under dagen, men nu har vi helt vitt igen. Bläää! Det ska ju vara vår nu ju =(

Ska iväg till mina "vänner" studenterna…. ord. sjuk igen!!! Nu får hon ge sig snart =S

MrsM
0

Gomon.

Sovmorgon idag, lyxigt. Strålande väder & glada hästar.

Ha en bra dag.

M

monsterpony
0

God morgon. Lite vitt på marken även här, men mindre än på andra ställen har jag förstått. Jobb hela dagen, men jag ska smita hem lite tidigare eftersom det blir middagsgäster i kväll.

RC70
0

Morgon, jo.. lite blöt snö hänger ifrån träden, men vägarna är bara.. suck. tur att jag ska jobba idag då !

Trevlig tisdag !

Murgard
0

Go´middag! Vi har också fått lite snö, men ni sydväst över i landet verkar ha drabbats hårdare.  Ingen ordning längre.      Har jobbat, och ska strax bege mig ut i stallet. Hästarna  fäller så vi kan snart virka en till ponny.           En av hundarna hade protesterat mot min återgång till arbetet genom att käka upp husses sko. Hmm. Tur att han fyller år snart!       #1 Vilken frisyr ska katten få? Tuppkam kanske passar så här inför påsk?!  Glad  Vad ska ni laga till middag ikväll?  Här är det tilt. Vardagsmat är inte skoj…

colleen
0

God eftermiddag, skulle skrivit i morse men tiden räckte inte till. Jobbar dag den här veckan och det är lääänge sen sist. Även här är det en massa snö, men det har sjunkt undan lite under dagen i alla fall. Hoppas på fint väder så den försvinner igen.

~Jag tror på ödet~

Carduus
0

Godkväll ! Haft en hektisk dag men är nu äntligen hemma nyduschad och mätt. Tittar på simmning på TV och våra undulater som just utfodrats med sallad, mkt uppskattat och underhållande Kyss.

Inte mkt snö här, bara lite vitt. Himlen ser dramatisk ut, kanske det kommer mer snö… känns onödigt isf Ledsen