God morgon 2008-03-26
Morrn, morrn!
Undrar hur de har det på Irland? De hade varit runt och tittat på hästar i går, jag blir lite avundsjuk faktiskt…
Här är det fem minus och det ser ut att bli en fin dag, men det har ju sk…tit sig förr!
Ha en trevlig dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morning!
-2,8 grader kallt, ganska isigt på sjön idag med, sol och hyfsat vindstilla.
Dagen skall bl a ägnas åt att hämta morötter, fixa i stallet inför första beräknade fölningen (kameramontering osv), parkera hästsläpet som fortfarande sitter fast på bilen efter gårdagens tömkörningsträning, kolla på ifokussidorna x antal gånger, sortera verifikationer för bokföring och kanske det viktigast av allt - försöka få tag på hovslagaren.
Hoppas på en härlig dag för alla!

FOTO: Shetlandsponnyn Östertorps Liddie "ensam i stora världen" vt 2007. Snöhögen till höger är inte enbart snö utan mest jord..

God morgon !
Kallt och klart ute. Somnade på varm buss påväg till jobbet och höll på att förgås av kyla då jag nyvaken stapplade ut i kylan, burr.
Ryttarinnan till Storm har påsklov så de klarar av all motionering av pållarna på dagtid, stallet får vänta till helgen som är tävlingsfri.
Vi har lagt ett bud på ett hus (i går), håll tummarna för att det går vägen
.
Ha det bra alla!

God morgon på er!
Idag fyller sambon år. Så det var i säng tidigt i går kväll efter all städning och förberedelse.. och upp tidigt i morse för att grattulera.
jag kommer ju från en väldigt liten släkt, och är inte van vid så många gäster, i kväll kommer det 25 personer, släkt och vänner. Hoppas på att det inte är något jag har glömt att köpa hem eller så… Hade varit typiskt mig i så fall! 
Hoppas ni får en bra dag!

God Morgon!
Snart bär det av =D

God Morgon!
Nu närmar det sig. Om två timmar lämnar vi Jönköping och i em så har vi lämnat snö och minusgrader bakom oss!!!
Annars ser det ut att bli en fin dag här idag.
Nu är det dags att göra sig iordning! Ha det fint!
~Jag tror på ödet~
Fin dag här med och idag väntar koppelträning av småbullarna samt inhandlande av de sista små pinalerna innan Doris flyttar på lördag. Har en känsla av att jag måste städa också, imorgon kommer veterinären och ska besiktiga etc..
God förmiddag, ska dra mig till skolan nu.
suck i kubik. sen ska monia ridas idag igen. HOPPAS mitt träns kommer idag !
trevlig onsdag !

#7 Lite olika pyssel godmorgonfolket ägnat sig åt idag. Jag har jobbat, därefter mockat och lagt ut foder i stallet. Måste fortfarande ta det lite lugnt med denna usla fotled annars gör den MYCKET ont. Ska prova att ta en kortare promenad med hundarna nu innnan alla ska äta middag. Ikväll blir det bara två humans till middag. Igår var vi fem, så det varierar … Innan sonen åkte hem till sig igår sa han -Hejdå, Husse! till sin far. hmmm.. har vi gjort något allvarligt fel som förälder?
Har försökt uppmuntra honom att dejta någon ponnyinriktad liten människa, men tyvärr har det hittills varit förgäves. Tänk, så trevligt och praktiskt!
#8 Haha ! Jag som sa till Jörgen att alla hästpojkar bara är otrogna (egen erfarenhet)..

#9 Trist, men en erfarenhet. Hästarna har inte lockat sonen på allvar, men harva ridbanan, köra hö och sådant har vi fått hjälp med. Han får väl hållas med sin sjungande och dansande tjej
.