äsch
Jag skulle bara lägga in en bild i mitt fotoalbum och istället hamnade det som inlägg… Lyckas inte ta bort detta nu, men får väll passa på att säga hej som ny medlem. Har kikat runt här någon gång tidigare, men införskaffade bredband igår, så nu finns möjlighet att vara lite mer aktiv. Verkar vara en trevlig sida måste jag säga:) Ska klura på hur många av er jag träffat senare och skriva in i "Vilka har du träffat"-tråden.

Välkommen hit!

Hej och välkommen!
Hoppas allt är bra… Är du laddad inför hingstpremieringen nu då? 

Välkommen hit! Om du är den jag tror du är så har vi träffats. Tror jag… :-D

Tackar!
#2 Det ska bli skoj! Är inte så nervös just nu, men det lär jag väll hinna bli…:P
#3 Jasså, så jag borde veta vem du är också? En liten ledtråd kanske?
Fattar fö inte alls hur det kunde bli ett inlägg av mitt "lägga-in-en-bild-försök".

#4 Tror det är någon bugg i systemet, det är inte bara du som fått bilderna i inlägg istället för i fotoalbumet
#4 Det är ett nytt sätt att få upp alla blyga, anonyma nykomlingar på bordet
.
Hej!

Aha! Du är välkommen att plocka bort denna tråd. kunde inte hitta hur man gjorde det heller och hade bråttom till skolan så jag hann aldrig undersöka det så noga.

#6 Ja, men vet ju aldrig hur lång tid det hade tagit mig att få ändan ur att skriva inlägg annars.

#7 Nää, varför det =) Nu fick vi ju dig att skriva ett premiärinlägg =) Har man väl kommit igång skriver man bara på ;) Men det är många blygisar som smygläser =P

Välkommen!! 
Välkommen från mig också! Passa på innan vi behöver internetuppkopplingen till fölbevakningen…

Välkommen! Det var väl jätte bra att det blev ett inlägg, nu kan vi lära känna dig
.