Ridsport-abstinens!
Idag hände det som inte får hända.. Ridsport dök inte upp i lådan.. någon gång per år blir det så här att jag får Ridsport på fredagen istället.
I det här numret Avelsextra så skall jag ha med ett reportage om Poetic Justice. Jag har sett på Ridsports hemsida att det är med i innehållsförteckningen, och jag är förstås vaaaansinnigt nyfiken på hur resultatet blev! Dessutom skulle artikeln kortas och jag undrar om det ser bra ut/låter bra? Samt vad det är för bilder med..
Jag är en väldigt otålig person (delar ofta ut julklappar långt innan jul osv), så det känns helt otänkbart att bara sitta o vänta tills i morgon. Pleace - någon som fick Ridsport idag, berätta hur det ser ut!

Huu så irriterande! Hoppas du får den fort!
Ruskigt bra bild på Poeten !
Får inte ridsport längre, men tänkte köpa :) AVELSEXTRA ! SMASKENS
Tvåsidig artikel, en bild på honom jagandes fåglar i hagen, en uppställd. Några andra småbilder på avkommor också. Bra artikel!

#3 Tack för info!!
Får man vara besvärlig att fråga vilka avkommor som kom med på bild….?
#4 Guu, vad besvärlig du är!
Avkommorna är Poetic Flower (huvud över boxdörr, foto: JS) och Poetic Byron (hoppad, foto: Jan Gyllensten). Pappa själv finns även med på uppställd PP-bild från Borås 1996.
Händer mig enstaka tillfällen varje år att den kommer på fredagen. Värst var när jag flyttade och på 2 nr glömde ändra adress så de blev eftersända, kom efter helgen…
Hur som helst så har du ju fått svar men jag kan bara passa på att säga att det blev BRA! och att jag inte märkte att den var nedkortad, dvs det var inte hoppigt eller så. Vet ju inte vad som ev tagits bort dock.
Har inte fått nån tidning idag

#6 Samma här
Ibland kommer den inte när den ska. En gång blev jag så upprörd efter att ha väntat i två dagar så jag ringde upp Ridsport, och fick höra att jag glömt betala prenumerationen 

#0 & 6. Så var fallet för mig också för några år sedan. Den kom efter helgen. Efter telefonkolnsultation hos Prenumerationsavd. kom vi överrens om att ALLA håller sin del av avtalet!

fel tråd…

Jag betalade helårsprenumeration i julas så det är ingen fara att min prenumeration gått ut.. hoppas nu den kommer i morgon annars blir det en jobbig helg!
#6 Finfint att det låter bra!

#11 Jag kan hyra ut min tidning för 5.50kr i minuten under helgen för dom som är intresserade. Boka via pm! 

#12 Kalas - jag återkommer till ditt erbjudande om brevlådan är tom i morgon också!

#13 Välkommen! 
#13 aha, ska du till Greavgården?
#8 pinsamt… Fast jag tror att det är Posten man ska skylla på om tidningen är sen. Verkar osannolikt att Ridsport mobbar mig någon gång/år och skickar tidningen senare till mig. Tror snarare det är vårt kära postverk som inte alltid sköter sig perfekt.

#15 nej tyvärr har jag inte planerat in Grevagården den här helgen men jag får kanske ta mig dit om jag inte får ngn avelsextra idag..?

Jag hade en ridsport som låg och väntade på mig när jag kom hem igår. Plus ConnemaraNytt! Vilken torsdag! :-)
Till mig kommer tidningen oftast som den ska. Då var det värre när jag bodde utomlands. Först kom den efter helgen. Sen bytte de distributör, då kunde det dröja mer än en vecka innan den kom och en gång kom den inte alls. Fast jag fick en del dubbelnummer eftersom jag brukade klaga när det gått mer än en vecka och då skickade de ut en till. Ganska snart bytte de dock tillbaka till den första distributören igen och då fungerade det bra igen.
Poet-artikeln var bra. Tack för den Jenny. :-)
Artikeln blev bra med fina bilder. Kul att "Paddan" var med på ett hörn också
.