Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 509 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-04-07

Hej på er!

Här regnar det, trist. Nu lär det inte göra så mycket, eftersom jag har bortajobb  i tre dagar. Måste väcka ungarna om en liten stund om jag ska hinna med dem till skola och dagis i tid.

Hoppas ni får en bra dag och inte är alltför slitna efter helgens begivenheter.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Bullemor
0

ungefär precis samma här.

Trött och sliten och trist väder. sosnen blir dock hemma från dagis idag. Feber igen *suck*

AKWIK
0

Här regnar det också. Fem grader varmt. Ska till stallet på eftermiddagen och träffa mina älsklingar igen.Kyss

MrsM
0

Godmorgon.

Mild vårmorgon, damerna skuttade förväntansfullt ner mot "sjöhagen" där det börjar spira i tuvorna så smått. Flash har varit slim och pigg hela vintern men den senaste veckan liknar hon alltmer ett trött päron… beräknad fölning 21.4. Spännande.

monsterpony
0

Godmorgon

Här är det mulet och duggregn och det känns lagom inspirerande att var på jobbet efter helgens begivenheter. Men kniven börjar närma sig strupen, så det blir till att bita ihop och jobba oavsett inspirationsnivå.

Carduus
0

God förmiddag!

Grått ute… Var verkligen en jättetrevlig helg i Skövde men nu är det vardag igen. Jobb i drivor så det är bara att hugga i! Hinner nog inte mkt annat än jobb i dag.

colleen
0

Go förmiddag!

Här har det både regnat och snöat men nu skiner solen. Så klart, jag ska ju snart till jobbet…

Det var riktigt kul att träffa alla iFokus medlemmar uppe på Grevagården i helgen. Och vi hade ju faktiskt tur med vädret också.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

God Förmiddag!

Hemma från jobbet, det var riktigt tungt idag. Har lyckats hitta en förkylning och har mått bättre om man säger så =/

Ska iväg till Snörpa en sväng, hon ska vaccineras idag så vi är två som ska ta det lugnt, bra tajming!

Murgard
0

Goddagens!  Usch, ett sådant väder! Regn och endast någon +-grad!   Låter som om Mrs.M har det trevligaste vädret idag.  Har jobbat några timmar och söker nu inspiration att göra nån form av nytta här hemma..  Ska börja med att mata Waldemar,ser jag. Han står på svansen med alla fyra mot glasrutan. Nä, det är ingen connemara, det är en ödla!

RC70
0

God mitt på dagen.
Varit lämnat sambon på jobbet, velade över hurvida jag skulle till skolan. mår inte top notch idag alltså. häning - urs blir jag sjuk nu måntro?

Ska åka till Monia i eftermiddag och se vad vi ska hitta på :) Hon hade tydligen skött sig nästan hela helgen, om man bortser ifrån när hon stegrat sig och nästan kastat av ryttaren Cool

vädret här är mulet, trist och regnet hänger i luften..

trevlig måndag

kicki13
0

Hej på er

Ja, här har det snöat hela dagen, och det bara fortsätter att snöa, så våren här slut får vår del och nu har det blivit vinter igen.

Spader-EliN
0

God Dag!

inget stall idag för min del har idrott & hälsa A teoriprov imorron.. men just nu orkar ja inte plugga… Oskyldig

Solen skiner iaf ^^

AKWIK
0

Idag skulle jag haft kameran med mig i bilen, för då hade ni fått se ett foto på en älg som stod i en hage vid vägen. Länge sedan jag såg en älg.