Rapport från Grevagården
Hopp, då var man hemma igen, men det bär ju av imorgon igen.
Idag har alla visats exteriört och lösgalopp. Några hingstar var mindre lättfångade än andra. Några stog lugnt och väntade på att bli fångade; Starrhults Bossanova, Padriano, Wal's Ferros, XL Broderick och Ängaskogs Cooper.
I gångartsprovet imponerade Bossanova och domarna öste beröm över honom och sa att han var den bästa ponnyn som visats under dagen!
Blev inte mycket bilder för mig idag då jag stått i ridhusen och filmat allt, men jag tar igen det imorgon.
~Jag tror på ödet~
Jag väntar med spänning på att få höra mera

#1 Så sant som sagt!
Under tiden söker jag en stor matsalsgrupp på Blocket. Har en antik i okänt träslag på G.

sådär nu har man varit hemma i sisådär 40 minuter. bilderna kommer är ca 59 % kvar ^^

#3 Har du resultat också?

#4 va mest utomhus och det enda jag såg inne var ridproven på connemarorna, gick mindre bra för Armani & riktigt bra för Bossanova

35 OK, tack. Kanske inte helt oväntat betr. Bossanova; han verkar vara ett A-barn!!

#8 Fiin!

S Bossanovas ridprov var suveränt. Ståpäls…

#4 Resultaten kommer först idag, igår fick vi bara höra muntligt vad gångartsdomaren/testryttaren tyckte om hästarna, men inga poäng.
~Jag tror på ödet~

#10 Den där vinkeln känner man igen… Vi måste ha stått bredvid varandra och fotat!
Ja Bossas ridprov var ett nöje att se. Jag måste erkänna att jag är nyfiken på vad domarna tyckte om treåringarna och vad de kommer att få för omdömen…
Bossanova och murphy godkända! Padriano vill de se igen!
XL ville de också se igen om ngt år.
Bilder sätter jag in imorgon.
cedrick får betäcka iår. dispens för skadan.
Inga kommentarer?

#15 vi det si at det kun var to hingster som ble kåret? hvor mange var det som ble vist tilsammen?

#10 utrolig flott hingst
hva slags karakterer fikk han?
Jo, internet är fantastiskt ibland. Tack _AKW_ för snabbt förmedlade resultat
hälsar en som sitter fjättrad hemmavid
Sigrid Åberg
sigridpapottan.blogg.se www.pomonaconnemara.se
Underbart med så snabb resultat för oss som inte kunde vara där 

Gräns ronaldinio ville de väl också gärna se igen va? eller fattade jag fel?
~Jag tror på ödet~

#14. Det är bra när man kan samsas, då slipper man uppta hingstarnas tid mer än nödvändigt :)
Kul att få så snabb info när man själv inte kunde vara där, tack AKW 
Ingen som filmade Bossanova ?, vore kul att se då han tydligen gjorde ett sådant bra intryck att bla Mrs M fick ståpäls 
Han ser jättefin ut på kortet.

Jag har filmat hela helgen, men det tar nog ett tag innan jag hinner gå igenom den.
Bossanova fick i alla fall en 10a på galoppen av gångartsdomaren!
~Jag tror på ödet~

#10 & 14, jag har också en likadan bild :D
Grattis måste man säga! Det är ett himla jobb att ta fram en godkänd hingst så all ära åt uppfödare, ägare och beridare!

Åh, så fin Bossanova är!! Riktig kalasponny! Rör han sig väl också?
Härligt att Cedrick får verka i avel! Ju fler bra hingstar, desto bättre!!
ÄNTLIGEN HEMMA ! ! !
Förlåt till AKW ! Jag skulle springa mer o hoppa NF hingsten ! Var inte meningen att bara rusa iväg ! 
och HALLÅ vart är IDOLBILDERNA på mig ? 

Tack för alla rapporter och bilder!
Skulle ju åkt med Colleen i lördags, men verkade som att det var fölning på gång, så jag vågade inte köra hemifrån.. Men där lurade hon mig allt, inget föl ännu… kanske kommer i veckan?
Blev i alla fall, som sagt, väldigt glad för alla snälla människor som rapporterar så snabbt! 

…och ett särskilt tack till Colleen… 

Tur att vi har så eminenta fotografer! Tack för rapporter och bilder!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#33 …och ett särskilt tack till Colleens mamma…
som lappade alla parkerade bilar med reklam för denna sajt! 
Jag har tyvärr inte fler hingstbilder att lägga in. Brydde mig inte om att fota i ridhuset då det var så mörkt.

#37 Fel mamma, det var min mamma som gick runt och var pinsam
(Jag gick några meter ifrån henne och höll på att dö!)

#37 Vi är SÅ glada för dem du visat oss! TAck!
#38 Mkt. bra mamma du har! 

Padriano

Wal's Ferros

XL Broderick

Ängaskogs Cooper

Önnarps Non Sto

Armani

Starrhult Bossanova

Arda's Murphy och Gräns Ronaldinho lyckades jag inte få några vettiga bilder på tyvärr =(
Jätte fina bilder
Roligt att få se hästarna trots att man inte var där

#41 Instämmer!

Här kommer Arda's Murphy och Gräns Ronaldinho fotade av Rozpravka

OK nu verkar den här fungera :) Hade lite problem innan - tack Lina att du fixade det!
Det var väldigt spännande att besöka Grevagården! Det var en annan atmosfär än vad vi har i Finland. Och mycket färre folk tyckte jag!
Jag tog en massa bilder också inne i ridhuset, klicka här för ett exempel av XL Broderick.
(Kan tydligen fortfarande inter klistra en bild här i trådet. Finns det nån begränsning i storlek, kanske?)

#44 Mer bullar och kaffe på premieringarna i Finland?
Jag vill också tacka för rapporter, resultat och fina bilder!
Stort Tack!