Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 703 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-04-09

Har ni snö hos er också? Här är det vitt på marken, och det snöar ännu. Sk…tväder!

Nu ska jag sätta mig och fakturera lite.

Hoppas ni får en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Bullemor
0

gaaaah! äcklig blöt snö fullkomligt vräker nerLedsen jag vill ha våren tillbaka!  Borde ta mig ner på stan idag för att uträtta lite ärenden,men jag känner mig inte särskilt frestad i detta vädret

Carduus
0

God morgon!

Om det vore December kanske jag skulle varit glad åt det här vita som kommer ner i från himlen men nu ska det ju vara vår Skrikandes.

Efter jobbet i dag ska jag fika med en gammal kompis jag inte träffat eller pratat med på snart två år! Det ska bli jätteroligt, vi han känt varandra sedan förskolan och umgåtts till och från. Fördelen med att träffas så här sällan är att man ha mkt att berätta iaf Skrattande.

Ha det så bra det går i snöblasket….

AKWIK
0

Regnblandad snö på sniskan och 0,1 grader här. LedsenSkrikandes

monsterpony
0

God morgon!

Här är det snö på marken och mer trillar ner från himlen. Tack och lov att man inte ska på hingstpremiering i alla fall…

Sidan verkar lite lynnig idag, så vi får se om inlägget går att publicera…

Clancy
0

God morgon !

Värst vad dåligt väder ni har däruppe Förvånad 

Här nere ser det ut att bli en fin dag, solen skiner Cool, + 6 grader i skuggan, ingen snö och inget regn i sikte Glad Bara det inte är på väg söderut erat elaka väder Fundersam

Fast något negativt med detta fina väder här nere är att fästingarna börjat röra på sig rejält, har hittat ett flertal på hundarna Skrikandes

RC70
0

God morgon..

tittar ut, det ligger någon form av snö på taket mitt emot Gråter

ska åka iväg o jobba, tur att jag inte bytt till sommardäcken än !

Akerberg
0

God Förmiddag

Tog sovmorgon idag för att känna på hur jag mår.  Kändes bättre så jag masade mig iväg till jobbet, men bil.

Vilar upp mig lite o ska åka till Snörpa tänkte jag. En lite lätt ridtur orkar jag säkert med ^^ Hon ska också ta det lilla lugna pga vaccination så det passar ju bra =)

Akerberg
0

God Morgon!

Tog lite sovmorgon idag för att känna hur förkylningen känns, känns rätt okej så jag tog bilen till jobbet. Lättstädat litet hus så det gick fort

Vilar upp mig nu för jag tänkte åka till Snörpa en sväng senare.  En liten ridtur är säker uppiggande ^^  Hon ska ta det lilla lugna också pga vaccination så det passar ju bra =)