Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 461 ggr
colleen
0

God morgon 2008-04-17

Nu ska jag ge mig ut i stallet och fodra hästarna och sen är det dags att åka iväg till jobbet.

Ha en fin dag!

~Jag tror på ödet~

Tittut
0

Tack!

Jag har nyss kommit hem. Skall äta frukost och jobba lite innan barnen vaknar. Dotra ska på knytte med dagis idag, så hon måste vara i tid, med packad ryggsäck.

Instämmer med Colleen, ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MadickenII
0

Morrn!

Vaknade vid tre och trodde att det var dags att kliva upp…Dygnsrytmen funkar inte när man lammvakar- inte när man fölvakar för den delen heller.

Idag blir det plugg och hästar på schemat. Men just nu- frukost!

Ha en bra dag!

RC71
0

Instämmer med Madicken- Man blir helt dygnsrubbad när man springer uppe på nätterna och det gör att man känner mej allmänt rubbad hela dagen sedanLedsenInget föl här i natt heller…Godmorgon alla!

AKWIK
0

Morrn!

#2 o #3 Hua! Ja, av sömnbrist blir man lite rubbad! Det är vetenskapligt bevisat.

Himlen här lovar en vacker dag. Glad

Bullemor
0

Morrn morrn allihopa!

Inte bara hästägaren som blir rubbad av att vänta på föl. Har i natt hört mobilen ringa 3ggr utan att den ringt. Jobbigt att gå och vänta på föl…

Ska trycka ner ett antal penséer i krukor som jag köpte häromdagen. Överväger även att tvätta några fönster,men å andra sidan kommer smutslagret till nytta soliga dagar som denna.. naturlig solskyddsfilmFot i munnnen

Carduus
0

Godmorgon! Var riktigt kallt att ta morgonpromenaden i dag. hade en isvind emot mig hela vägen men nu är frukosten i magen och jobbet igång.

Blir nog en ridtur i kväll, hoppas vinden lugnat sig till dess.

Ha det bra allaGlad.

monsterpony
0

God morgon!

Soligt och fint även här, och stora helg-laddningen har väl börjat så smått. Det blir jobb större delen av dagen och sen en rejäl helgshopping på kvällen.

RC70
0

MOrgon, bestämde mig när klockan ringde att nä. idag ska jag minsann vara ledig. jobbade min enda lediga dag den här veckan så nu tar jag mig lite välbehövd micropaus!

igår var en händelserik dag, var första gången hos logopeden och lärde mig att andas ordentligt. så nu ska jag försöka rädda den lilla klena ursäkt till röst jag har kvar!

idag skall prinsipessan ha kamikazepilot igen !

Trevlig torsdag !

MadickenII
0

Här är anledningen till min rubbade dygnsrytm (eller är det livsrytm månne?)

Men söta är dem, nu ganska exakt ett dygn gamla!

Bullemor
0

Åh vilka rara små ullkråkor!Kyss

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hittade en bild på Grafit när han varit uppe på fantomen första gången på Flyinge.. här var han inte tokmager..

Akerberg
0

God dag!

Jobbat lite idag, men innan dess var jag o köpte lite ny städutrustning, bland annat till nya stället jag var på idag, men även till studenterna, är sååå trött på att alltid börja med att tvätta moppen i dubbel dos klorin för att överhuvudtaget kunna använda den =O  Hoppas jag får ha min nya i fred… får väl gömma den i källaren eller nått =S

Molnigt och kallt är det här idag. Funderar på vad jag ska hitta på. Borde tvätta bilen, den ser ut som en lerhög =S

Tittut
0

# 11 Han ser lite trött ut, jobbigt med fortplantningsarbete!Skrattande

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC70
0

#13 hehe han va gaaaanska trött ja :P

Spader-EliN
0

god eftermiddag!

håller på å bli förkyld :( ska snart iväg till stallet å rida dressyr iaf.. hoppas förkylninngen går över…