SM Guld?
Jag är helt ointresserad av ishockey, men jag tror att HV71 har tagit SM-guld. Hörde ett VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL nerifrån soffan framför TVn och nu vrålar folk ute på gatan också, tutar och skjuter raketer och har sig..

Minsann! Håller ndast reda på Brynäs, samt lite på Leksand och Mora. Men Grattis, om så är fallet! 

Är det där min syssling är lagledare? 

#2 Vad??

Inte helt oväntat. Jag som sann Färjestadare (ni kan ju beundra en av mina tatueringar ;) ) sörjer lite grann men okej.
Som f.d. östgöte hade det iofs varit kul om Linköping vunnit. Eftersom de slog ut mitt älskade Färjestad hade de gärna fått vinna därför också. (Bättre åka ut mot mästarna än finalförlorarna trots allt…)

Här blir man upplyst om det "mitt i natten" av sms… Kul i alla fall att de lyckades vända 0-2 i matcher till vinst, inget lag tidigare som gjort det. Och nej, jag är inte särskilt intresserad av hockey men alldeles för mycket info fastnar där ändå.
~Jag tror på ödet~

#3 Tror att det är nåt av lagen min syssling ,Hävelid är involverad som tränare/ledare 

nej jag har inget att säja till lhc's försvar vissa matcher såg det ut som om dom gjorde nått annat……

Själv så bryr jag mej inte så länge det inte är MODO som tar hem de :D