Sevärt på TV
Antikrundan! Såg nyss en norrlänning som kom för att få sitt Loppisfynd värderat. 50 -70.000 skr blev föremålet värderat till. -Blev du överraskad, undrade programledaren. -Jo, sa killen!!! Inga superlativ där inte!
Efterlyst ikväll.. måste ju se om man dyker upp någonstans ;)

Antikrundan rullar här också
Tycker det är intressant trots att jag inte är ett dugg antikintresserad.

#2 Det vore kanske ide` att gå ut och rota i bodarna!
#1 Lite efterlyst, nattfodra hästar, sedan mitt favvo; regionala nyheter. Hmmm…..finns det skäl att anta att du blir rikskändis i afton??
#3 man vet aldrig
min lillebror blev ju rikskändis i "Sjöräddnings" programmet på Kanal5. Kan säga att vi andra i familjen blev måttligt förvånade när hans nuna dök upp..

#4 Var det han som kört på grund och hade en läckande båt i vassen…?
#5 nää d va inte han. han hade inte gjort något vidare jätteförfärligt, men han fick böter .. något han "missat" att berätta för oss andra.. pappa blev "måttligt" glad ..

Förlåt ,men det är ju jättekul! Snacka om att ha vittnen…

Men han i vassen var väl sanslöst glad!!
#7 kan säga att stämningen inte var på topp i vardagsrummet när det uppdagades 

Fnissar fortfarande…
#10 får väl vara glad att han dök upp o Sjöräddningsprogrammet o inte i Efterlyst 

#11 Klart en fördel! 

#11 Detta förklarar kommentar 1!!

HJÄLP på 4an. Tur att man inte behövt operera blindtarmen!
#14 haha eller hur !
"Du är gravid, hur gammal är du?"
- åttiosju 

#15 Fniss, ja. Tärningen borde anlitas oftare i arbetslivet. Tänk på mina föräldrars (i klassen) miner om jag använde tärningen på det sättet i kontakt med dem..

Ska ni se Folke Rydens dokumentär "Under slöjan"? Började nyss.

Siktar in mej på Wallander på 4an om 10 min. Lagom upphetsande en söndagkväll 

#18 Ser att handlingen är förlagd till känd miljö.
#18 Jag såg den. Annars följer jag 9A, Så ska det låta och sedan snabbt över till Lets dance. Danska deckare är bra. Nu ser jag Brottet. Kungamordet gör att man väl aldrig mer kommer att gilla Brynolfsson. Har man tid kan det också bli Äntligen hemma och bygglov. Sedan har man ju här blivit inspirerad till att se Rent hus.

#20 Har också sett 9A, och är har också snöat in på danska deckare! Med risk för urspårning - trist med lera! Hade så på förra stället , si sådär 20 år sedan :), vi grävde ur och fyllde grus vid ledd, matställe vatten. Men trist är det med lerjordar. Här har vi sandjord, så hästarna blir endast fuktig om hovarna. Men jag vet vad du talar om! Håll ut.

LETS DANCE avslutades på ett juste sätt. Tina var väldigt bra på att dansa ockå! Masen är som lite drygare…

Ingenting, verkr det som. Övergår till att läsa "Flyga drake", ska bara gå ut med hundarna först.
Är det någonmer än jag som har sett Magnus Uggla och "Var fan är mitt band"? Han verkar vara en lustig man…
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#23 Är Flyga drake den som handlar om pojkarna i Kabul? Jag hörde om den idag på lunchen. Det lät intressant!

#25 Japp. Intressant läsning, har inte kommit så långt ännu (fullt upp med annat!), men det ska väl lugna ner sig,åtminstone temporärt, inom några veckor.