Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 750 ggr
RC70
0

J*VLIGT ROLIGT!

Såg precis ett gästboksinlägg på Grafits hemsida

"Graffe hade blivit frisk om du bara skötte om honom ordentligt t.ex skodde honom var 6e/ 8 e vecka och duscha honom så han slapp få utslag av allt smuts,och sedan sakta började muskla på honom och sätta igång honom, det är du som har valt att graffe ska förbli sjuk ingen annan för det är ju "din" stackars ponny !
Du borde skämmas ! ! ! ! ! !"

- tack.

Appledale
0

Okej…. Moget…. Kan du inte ta bort gästboksinlägget?

Kramar

Murgard
0

Om bad hjälpte mot fång, hade jag inte gjort annat än badat mitt sto förra sommaren..

RC70
0

jag står o gråter på min arbetsplats. hur f*n orkar människor…

INGEN kan påstå att JAG vanvårdat Grafit, jag betalade 100 000 kr i bara OMVÅRDNADSKOSTNADER på den hästen Gråter

jag har tagit bort inlägget, men det är inte direkt det första.

Appledale
0

Stackare… Vet inte vad jag ska säga… men försök att glömma det…

Vissa människor borde bara skaffa sig ett eget intresse ist f att hålla på så… hur orkar man?

Tänker på dig…

RC70
0

#2 o jag som badade grafit nästan varje dag när han rullat sig.. konstigt att fången aldrig gav med sig..

RC71
0

#3 bästa sättet är att inte ge sådana inlägg någon uppmärksamhet. Nu har ju den som skrev fått precis den uppmärksamhet som han eller hon ville ha med sitt inlägg..

AKWIK
0

Låter mycket otrevligt och omoget. Den som skrev det kan uppenbarligen inte så mycket och är därför inget att ta åt sig för. Men om inlägg i din gästbok gör dig ledsen, varför ha den kvar? De som verkligen vill meddela dig något kan säkert nå dig på annat sätt? FundersamGlad

RC70
0

#7 finns ju faktiskt folk som lämnar snälla saker oxå. ..

RC70
0

#6 tror (hoppas inte) att den som skrev det finns här inne. tror det är en elev till EB

AKWIK
0

#9 Varför tror du det? Fundersam

RC70
0

#10 majoriteten av de som har skrivit dumma saker har varit folk som varit på B o sett honom.. o som mailat o skrivit att om jag tar bort honom ifrån brolöten kommer EB bli jätteledsen osv osv…

jag tror alltså INTE att den personen finns här inne, "inte" hamnade i parentesen Generad

RC71
0

#9 Jag menade eftersom du tar så illa vid dej och skriver om det här bland annat så har ju personen "lyckats" med sitt inlägg…Bäst att bara strunta i det…Varför startas sådan elakheter i gång av dom du tror? Låter ju jättekonstigt.Ledsen

RC70
0

#12 jag tror mig veta varför, men det är bara saker jag anar.. en viss mamma sa "C hade fång i flera år av o ann det var bara att stå ut"… det har jag hört på omvägen sen igen.. om någon fattade vad jag skrev..

jag tycker väldigt mkt om fam B det gör jag.. men d e inte rent spel hela tiden :(

RC71
0

#13 Nä, jag fattar inte alls Generad

tjoffsan
0

Man blir ju alldeles paff när man läser sånt. Jag vet inte vad jag ska säga. Det finns ingen anledning att ta åt sig av något sådant.

Man kan ju alltid "trösta" sig med att personen som skrev det måste ha ganska stora problem med sig själv eftersom den hoppar på folk anonymt i en gästbok.

RC71
0

#15 Håller med!