Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 954 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-04-21

Hej alla!

Vad står på "Att-gör-listan" för er idag då?

Jag ska brädgårdsjobba, så det blir halvrörigt hela veckan. Solen skiner redan, och det blir nog en vacker dag. Jag har en rabatt kvar att rensa, får se om det kan hinnas med under eftermiddagen.

Ha en trevlig måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Carduus
0

Godmorgon! I dag blir det mest jobb skulle jag tro. Ska se till att ta en riktigt lång promenad på lunchen, vädret ser lovande utGlad. Red en sväng och började bygga hage i går men i dag blir det nog stall ledigt.

Ha det gott i solskenet!

Bullemor
0

Pappersjobb och sedan trialogsamtal i skolan på eftermiddagen. Skulle egentligen vilja bygga en ny träram runt min rabatt också men vi får se hur långt orken räcker

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

To do !

• Logoped 08.30
  • SIBA 09:40 - 19:10
  • Monia är bortlovad till rodeoryttare idag
  • Nutrilett intensivkur startad idag (blä?)
  • Ikväll ska jag och svärmor sy AIK täcken till Monia !
  • Nu ska jag åka till jobbet ! :)

Trevlig måndag i skolskenet !

RC71
0

Ska jobba nu, sen hem o leta vidare efter Tissing Ledsen

Godmorgon!

colleen
0

God Morgon!

Hoppas du hittar Tissing RC71.

Nu ska jag ge mig ut i det underbara vädret och plocka fram vattenslangarna så man slipper kånka runt på hinkar nu när det inte ät kallt längre. Ska försöka hinna rida i alla fall två hästar också innan jag måste iväg till jobbet.

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

Godmorgon,

Fullt upp med arbete idag, måste tänka på att förbereda i  stallet inför göteborgsturen, lägga fram hö o sånt. min mamma kommer o sköter hästarna

Tråkigt med din katt Lotta, hoppas du hittar den. Vår fina lilla katt blev tagen av räven i somras, vi letade länge efter henne…

monsterpony
0

Godmorgon! Ytterligare en dag med pangväder, men det lär jag inte få mycket glädje av för idag blir det bara jobb, jobb, jobb.

MadickenII
0

Morrn!

Var uppe med tuppen och fodrade alla djur hemma. Tog sedan hjälm, chaps och sidepull och gav mig av till sommarbetet, och Madicken + Tindra. Dem var nöjda och glada över att få gå och käka gräs i fred. Sen red vi en liten sväng i morgonsolen. Lugnt och fint gick det, damerna hade ju magarna fulla med gräs.

Så här såg det ut, när vi var ute och knatade på vägarna.

Akerberg
0

God Lunch

Jobbat fram till nu, bland annat torkat upp ca 30 liter vatten i och utanför ett ett duschutrymme hos studenterna… Fattar inte hur svårt det kan vara att fixa sånt själv när man ser att det blir översvämning Skrikandes Studenter står inte högt i kurs hos mig…

Eftersom jag är ledig på onsdag så har jag även fått ta lite av onsdagsjobbet idag. Suck, hela källargolvet helt kletigt med början utanför soprummet, vete 17 vad de gjort där =S Fick inte bort det, får fortsätta imorgon…

Är nu hemma och äter lunch, jordgubb-vanilj och ananas-vanilj-yogurt, inte alla smaker i samma bruk dock =P  J/V var helt okej, gillar igentligen inte J-Yoghurt…

Ska till Snörpa när jag är klar, ut och klättra har jag tänkt mig.

RC71
0

God kväll. Ingen kisse i sikte här inte. Det är väl bara att börja inse att han är borta. Gråter

monsterpony
0

#10 Usch så tråkigt… :-(

AKWIK
0

Kommer just från en lägenhetsvisning. Njae, den kändes inte bra. Börjar tro att allt annat än ett ställe med hästhage utanför fönstret kommer kännas fel. Oskyldig

Murgard
0

#10  Det vore för sorgligt!                                                     Vi hade en kastrerad hankatt som var rätt lat av sig. Mitt i vintern var han helt plötsligt puts väck.   Efter en vecka återkom han, mager och uttorkad. Han hade gått i en rävfälla som en granne gillrat, och sedan struntat i att vittja på (minst) en vecka.  Det var för kallt att gå ut!!!   Det tog tid att få honom i skick igen, matade lite och ofta.

AKWIK
0

Min kompis har två kastrerade hankatter. De brukar vara på vift en vecka eller två varje vår. Alltid lika nervöst om de ska komma hem igen. Men de gör dem.

walsan
0

#10 Hoppas att du hittar katten. Jag har aldrig haft katt men i och för sig tyckt att de varit trevliga. Nu när vi har en stallkatt är jag riktigt fäst vid den. Trots att vi haft den i knappt två år, skulle jag verkligen sakna den om den kom bort.

RC71
0

#15 Usch ja. Den här katten är väldigt speciell för mej, därför känns det extra tungt. Jag har haft många katter,både i stallet och inne. Denna gosse har överlevt dom alla pga sin rädsla för bilar och sitt hemkära sätt. Sen har han varit synnerligen pigg o kry hela sitt liv.Han är mer som en hund kan man säga. Alla här som träffat honom förstår vad jag menar. Det känns väldigt tomt här nu och jag har svårt att fokusera på ngt annat Ledsen

ELS
0

Så tråkigt att han fortfarande inte kommit tillrättaLedsenLedsenLedsenLedsen

Undrar vad som har hänt….?   Stackars dig!

Carduus
0

#16 Usch så tråkigt med din katt… hoppas verkligen han dyker upp.