Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 740 ggr
kicki80
0

Norrlänningar här??

Finns det någon här inne som hör hemma i Norrland??  Bor själv i Luleå och snart ska jag ta hem ngn av marorna…

Junction
0

Jag bor också i "norrland" fastän att jag bor i mitten av sverige… :p

Jag bor utanför Sundsvall!

JennyStaaf
0

Jag bor i Norrland fast jag har ingen connemara - bara ett connemaraintresse! Jag bor i Näsåker som ligger utanför Sollefteå i Västernorrland.

kicki13
0

Och jag bor på Rödön 2,5 mil utanför Östersund i Jämtland

jojjehanna
0

nej, men jag är född o uppvuxen i haparanda och pluggade i luleå så norrbotten ligger mig varmt om hjärtat.

[baffinbay]
0

Södra norrland här.. Ockelbo i Gästrikland!

monsterpony
0

Jag är halv-norrlänning… Mamma var från utanför Umeå, men jag har aldrig bott i Norrland själv. Dock tillbringat många trevliga sommarveckor med mormor och morfar där. :-)

Spader-EliN
0

Min pappa är från norrland.. farmor bor där så tvingas dit en vecka om året xD Örnsköldsvik närmare bestämt.

Carduus
0

#3 Min tvåårshingst står i Bräcke sedan Oktober, är det långt från dig ? Ska hämta hem honom kastrerad i början av Maj.

kicki13
0

#8  Inte så långt cirka 10 mil, vad är är det för häst? Nyfiken

kicki13
0

#8 Berätta mera…

Carduus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Finns lite info och bilder på min sida. Han hamnade däruppe då hans kompis skulle dit, tyvärr har hon inte bete så det räcker i sommar annars hade han fått vara kvar längre. Har inte sett honom sedan i Oktober så är mkt nyfiken.

Lite lustigt är att min mamma är född i en liten by som heter Storhullsjön i Stöde. Ligger ju inte så långt från Bräcke. Hade han gått kvar i sommar hade jag passat på att hälsa på både honom och släkten.

kicki13
0

#11 Jätte snygg kille du har, han är rätt stor? Mycket stilig i alla fall. Jo i Stöde brukar jag vara och tävla.

Carduus
0

#12 TackGlad han mättes till 136 cm samma dag bilderna togs så han är inte så stor. Hoppas han växt i vinter och fortsätter i sommar, skulle gärna vilja ha honom kvar som min ridhäst om han inte blir en superhoppare Cool Mamman är bara 139 cm, hon kändes alldeles för liten för mig.

Nate
0

Jag bor i Sundsvall sedan 4 år tillbaka. Kommer ursprungligen från Umeå.

roan02
0

min farmor och farfar bodde i norrland så där har man ju vart väldigt mycket, huset låg i Lit i östersund. Trivdes väldigt bra där uppeGlad

walsan
0

Jag kommer från Sundsvall och började min connemarakariär på Lunde stuteri. Nu har jag litet stuteri i Gävle. Sommarstugan, föräldrar och några kompisar finns kvar i Sundsvall.