Mycket OT nu
Inte mycket connemaraprat här nu, vad gör vi åt det?
mer tävlingar och nötter brukar få fart på det!

#1 Jobbar på det ;)

vi får väl ta och skriva mera
som att jag red dressyr på min 5 åriga ponny och hon gick kanon fint, det var så härligt att rida när hon gick så fint. Hon börjar muskla upp sig i trav och galopp nu, det kändes verkligen som att jag kunde rida hela dagen om hon så hade orkat
Jag sitter på SIBA och har SÅ HIMLA TRÅKIGT !!
VART ÄR MINA KUNDER ?!
# 4 Ja, inte är de här heller!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#4, #5 Kunderna är hos mej, pust! 

Jag skulle vilja veta vart alla fölen som skulle komma i april håller hus. Min var beräknad till igår, men det verkar dröja ett tag till. Jag tycker att de borde komma nu när solen skiner och gräset har börjat växa och allt. 

#7 Jag fick ett 10/4 och nästa kommer när som helst.

#8 Lyllos dig
Det känns som det aaaaldrig kommer att bli nått föl här. Tidigare har hon fölat innan utsatt datum så jag var inte beredd på att få vänta så här länge.
Men den som väntar på nåt gott väntar väl aldrig för länge.

#9 Håll ut!
Har hon mkt juver o så än då?
# 6 En del kom till mig, fast inte förrän vi skulle stänga, förstås.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Vår Rebecca var beräknad till onsdags förra veckan, men inga "sista säkra" ännu. Evigt åkande och ännu skrapar vi bilen på natten.

#12 Alice får ganska säkert när som helst. Droppar lite mjölk då o då nu… Jag är bara inne för att äta lite sen ska jag gå ut igen.

Glöm nu inte klura på nöten allihop =) Vi vill ha i massor med svar! (dvs fler än max 7 som vi fått tidigare!)

#14 Jag har fölvakskoma. Orkar inte klura nu,återkommer..

# 15 Du kan ju skriva ut bilder och ledtrådar och sitta och klura med ena ögat och titta på pållan med det andra 

#10 & #13
Vad spännande!
Min har nästan fullt juver ibland, men sen minskar det lite i mellanåt.

#16 Nej du, sånt klarar inte jag
Kan bara fokusera på en sak i taget…Och dricka kaffe