Godmorgon 6 maj

Godmorgon!
Idag blir det nog riktigt varmt ute. Så härligt!!!! Synd bara att man sitter inne på jobbet…
Söt hon ser ut, Mrs M! Spännande färg.
Ha en bra dag i solskenet!

Godmorgon!
Söt liten fölis Mrs.M, ser onekligen lite gulskiftande ut ser fram emot fler bilder.
Ska åka in en sväng till stan med nya bilen efter lunch och få en nu bilstereo installerad. Den som sitter i visade sig inte fungera, bilfirman står för en ny. Sen är det Yoga efter jobbet. Inget stall i dag.
Carduus ska få en välbehövlig verkning nu på morgonen. Är riktigt besviken och ledsen över hur hovarna skötts under vistelsen i Östersund
. Tänk att man inte ska kunna lämna ifrån sig hästen ens till ställen med rekomendationer
. Tur han har så bra hovkvalitet att de ändå hållit ihop. Har en spricka ena fram men den försvinner nog efter verkningen i dag hoppas jag. Verkning ingick i hyran men där har hon minsann snålat in…
Ha det bra alla!
Har varit en intressant natt efter att jag roat mig med att springa på toa med besvär i båda ändarna så att säga
Blev inte piggare av att komma upp nu på morgonen och se att hundarna gjort precis samma sak. Fast över hela hallgolvet, inklusive några par skor! Urk! Lär bli en lugn dag idag, orkar inte göra många knop.
Fölisen ser jätterar ut Mrs.M, ser ut att ha samma färg som RC71's Charlie? Något namn på gång?
God morning!
Kul att se en bild av DD:s första. Att man aldrig kan se sig mätt på småttisar?
# 3 Stackars dig Bullemor. Inte vad man önskar sig om man är lite lagom matt redan innan…
Krya på er ni som behöver det, och till er andra önskar jag bara en fin dag i vårsolen!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorgon!
#0 Svårt att se färgen på bilden, men söt
och inte så stor, va? Eller är det RC71:s franske bamsing jag jämför med 
Ska ut och rengöra Windys box, skura och skotta ut bädden. Dimonas får vänta ett tag till. Inatt var hon ute men kommer få vara inne och sova på dagarna. Hon brukar gilla det.
Egentligen borde jag åka ut till landet och premiärklippa gräsmattan, men det hinner jag nog inte eftersom det är utvecklingssamtal i skolan kl 16.
Ha det bra alla!

Godmorgon alla! Har lidit av samma bekymmer som Bullemor under gårdagen…
Ska iaf iväg o jobba idag, får se hur det går.
#5 Tror inte du ska jämföra med mitt föl AKW
Han är inte lik någon annan…

God förmiddag på er
Njuter av en ledig förmiddag. Efter lunch bär det dock av ner till Skåne för några dagar där. Det blir trevligt att hälsa på och träffa lite gamla bekanta.
Krya på er Bullemor och RC71.

#6 Fy skäms! Smitta inte ner hela omgivningen! Stanna hemma till på torsdag, minst…
God Lunch på er
Har jobbat och sen furit (?konstigt ord…) i en massa affärer och letat vattendunkar till helgen (samt att köra vatten till betet i, men de behövs även till helgen sas) hittade på två ställen, skiljer massor i pris och inget var billigt…. Tipsat ägaren så hon får fixa i eftermiddag =) Var o köpte grejer till nya stället på jobbet också. Måste åka till en klädaffär också, Ridbyxor och skjorta eller tröja med krage är "tillfyllest" på distanstävlingar… Vädergubbarna spår ju 25-gradig värme på lördag, så det känns som att en rätt ny pikétröja som jag tänkt rida i blir lite väl varmt… Jag som köpt en jacka och tänkt tvätta fleecetröjan (så man ser att den faktiskt är grå med rosa detaljer (matcha med schabkraket!)) =P
God eftermiddag!
Vaknade NÅGOT sent, 12.21.. dumma sverige ishockeymatch..
Monia sprutades igår, lugnt o stillsamt och vi markarbetade en hel del, det är svårt att svänga på små volter än så länge. idag ska jag ut till stallet och sedan försöka fiska tag i en väggalmanacka ? görs inte sådana längre ?
Trevlig tisdag ! !
Grattis Mrs M, även om det inte blivit någon föltråd…
#5 Jag tyckte också att Dexter verkarde ovanligt trind på fotot. Tänkte efter om det kunde vara ett flera veckors föl, men det stämde inte. Vår lilla skrank kändes väsentligt mycket päckligare (är det dialektalt?). Tack och lov fyller han ut mer och mer för var dag.
#10 Jag tror de tappade nån droppe Belgian Blue semin i hans strå innan de fryste in det