Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettresor
Läst 1255 ggr
Ninna69
0

Hästhämtarresan

Måste bara be att få tacka Mrs M så hemskt mycket för mat och logi när RC71 och jag var på hästhämtarresa i landets västra delar.

Tusen tack.

Fröknarna tryckte i sig sådär en femton kilo hö på hemresan och verkade inte speciellt tagna av färden.

RC71 får återkomma sedan med sina nya tips på färdkost (läs färdgodis) Oskyldig

Murgard
0

Nya familjemedlemmar?

Ninna69
0

Ja iaf till mig, hämtade min "lilla"svarta, treåriga hannoveranardam i Halmstad och sen tog vi med Mrs M´s Tilde på samma gång

RC71
0

En ny medlem och en tillfällig gäst till Cedrick Glad

Murgard
0

#2 Har du hunnit med att ta någon bild på henne?  (nyfiken) Glad

#3 Kul för Cedrick!  Har du några nya bilder utlagd på honom?

RC71
0

# 4 Inga nya bilder , men kommer inom kort Glad

RC71
0

Angående färdgodis så var det en hel del nya smaksensationer som upptäcktes! Det blev lite varmt i bilen, så mina mumsiga centerbitar beblandade sej med övrigt lösgodis. Pga att allt var ihopkladdat var man ju tvungen att stoppa alltihop i munnen samtidigt….Generad

Ninna69
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

4# Har ingen vettig bild på henne ännu -kommer när jag gödit henne lite Skrattande, är lite tanig just nu.

Tilläggas till#6 kan göras att colagodisflaskor + smält centerchoklad fungar ganska bra, likaså en kombination med smält center och briogodis, varning utfärdas dock för smält center + saker som drar åt mint..ööörk.

AKWIK
0

#7 Vad kul med ett sto! Då kan du ju ta ett föl på henne om när du har lust. Fint att hon är svart också. Kyss Är namnet Jazzi?

Murgard
0

#5  Kul, ser fram emot det!  Glad

#7 Reslig och snygg ser hon ut!  Grattis!!

RC71
0

#8 Hon heter Jazzi Å e.Jazztime-Rubinstein I . Tja,duger väl att korsa med Connemara….Cool

Tittut
0

# 4 Menar du att det är den längst till vänster som är lite tanig och behöver gödas? Tycker hon ser ut som hon brukar, jag. Skrattande

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MadickenII
0

#11 FnissHemlis

Murgard
0

Det skadar inte att mata på dem båda litegrann! Glad

RC71
0

#13 Jo,att mata den till vänster skadar absolut! Skrikandes Tur visningssäsongen börjar snart….

Murgard
0

#14  Ha ha ha!!!! FnisssSkrattandeSkrattande

Ninna69
0

Jaa om den enda motion RC71 får är att springa på visningarna så kanske det är mindre lämpligt att mata henne hehehe.

Murgard
0

#16 Rc71 har ett fysiskt arbete, vill jag minnas!

AKWIK
0

#17 Precis vad jag tänkt skriva också! Hon har nog bättre kondis än de flesta av oss. hehehe Räcka ut tungan

RC71
0

#18 Man får tyvärr ingen kondis av att sko hästar. Man blir bara stark och får "karl-Alfred armar" Generad så jag behöver träna kondisen på annat sätt…Cool

Murgard
0

#19 Jag behöver inte ens sko för att få dylika armar Generad..

AKWIK
0

#19 Ok, säger du det så… Men du behöver i a f inte lyfta skrot då!

Var lite tacksam nu då för att vi försvarar dig från din elaka syster! SkrattandeFlört

RC71
0

#21 Tack! Glad