Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1187 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-06-04

Varmt förstås, och min regndans gör ingen nytta. Det kanske kommer på söndag när vi ska ha russutställnig härhemma!

Passtillverkning på schemat, och lite förberedelsearbete till söndag.

Vad ska ni hitta på?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Carduus
0

Godmorgon! Tänkte precis skriva en ny tråd men Tittut hann föreSkrattande.

Lite kyligt på promenaden i morse men solen har nog snart värmt upp luften igen. Har alldeles för mkt jobb så det hinns nog inte med så mkt annat i dag. Vi får se, skulle vara skönt att åka ut till hästarna en sväng. Stallägarna ska tävla i Örnsköldsvik i helgen så de åker redan i morgon. Min Storm ska med men jag stannar hemma och passar de hästarna som är kvar.  Hinner jag inte ut i kväll har jag ju hela helgen på mig att gulla med Carduus Kyss.

Ha det bra alla!

Bullemor
0

Morrn Morrn! Skall vara valpvakt en stund idag ,men först en sväng ner på stan. En storhandling skulle vara på sin plats också, får se om orken räcker till det idag.

monsterpony
0

God morgon!

Strålande fint här med. Jobb som vanligt förstås, men så har jag tänkt hinna ner en sväng på stan också. Behöver investera i ett par nya joggingskor.

ambo
0

sol håller med, lite regn vore skönt!

jobba här också. Storhandlade igår en del på CityGross mitt nya favvoställe. Fast det är jobbigt att handla Ledsen tonåringar som vräker i sig mjölk..

Nyvreten
0

Morrn morrn´ !!

Varmt & strålande sol här. Har precis avklarat kor & hästar nu på morgonen.

#4  --- Vräker i sig mjölk ! Det tycker jag e´jättebra Skrattande Hoppas de fortsätter med det !

ambo
0

#5 jovisst håller med! Skrattandebättre de än öl..(förekommer väl i lönndom) det var bara själva släpande jag mena..BoBmorsan även där, Bär och Betalar (gäller på ponnytävling oxå haha)

RC71
0

Morrn i solen! Glad I dag ska jag köra Penny på betäckning och hämta hem Ciao och "Charlie" . I morgon åker Alice. Så det blir mest bilkörning för mej dygnet som kommer.

RC70
0

God morgon!

Sliten i ögat, om något, har fortfarande kudden i ansiktet. Pratade precis med Sven-Inge han var i Norrköping, jag ska upp till Upplands Väsby här snart och lämna av Grafit på stora bussen! =)

Sen blir det jobba till 22.36!

Murgard
0

Godmorgon! Sommaren fortsätter, orolig att den tar slut framåt juli… Hursomhelst jättejobbigt att ha feber och halsont så här års.  Ska därför ta det mycket lugnt idag.

#7 Oj, vilket åkande! Färdtjänst för hästar Glad.  Vad ska din flickor hitta på på sina utflykter?

#8 Lycka till!

ambo
0

fick just telefon från min mamma att min gamle pappa fått stroke i morse o är på sjukan. Jobbig dag väntar. han är 87 så, han har haft några ministrokes för flera år sen och klarat sig utan några men men, nu är det nog lite värre Ledsen

så är det att bli gammal

får inget gjort idag i jobbet som det verkar

RC71
0

#10 Fy , vad jobbigt! Ledsen

#9 Alla damerna ska få "en bulle i ugnen" är det meningen Flört

ambo
0

#11 ja visst är det trist.

Vad blir det för pappor då?

RC71
0

#12 Ciao Är färdigbetäckt med S. Bossanova. Penny ska på beställning, också till Bossanova. Alice ska semineras med Dexter eller Janus. Båda ligger "i frysen" Glad

Murgard
0

#13 Spännande med Bossanova-föl!

Akerberg
0

Halloj =)

Lyxade till det med bara lite jobb idag.. får desto mer att göra imorgon, men det går jag ta =P  Tänker rida ut med Snörpa istället, det är inte så varmt idag så det går rida mitt på dagen o då får man passa på =)

Fick iordning på mitt galleri på /foto igår =D Ska bara lägga in fler bilder så blir det kanon =)

Appledale
0

Godmorgon!

#13 - Låter spännande!! Hoppas att alla blir dräktiga. Jag hade gärna köpt ett stoföl efter Dexter.. Oskyldig

Jobb idag. Ikväll hinner jag bara hem och vända och kasta i mig lite mat, sedan ska vi på styrelsemöte med Skånes Connemaraförening. Ska bli spännande, och kul att prata lite connemaror! (I min omgivning annars, är det inte så många som är intresserade tyvärr..)

Hoppas ni alla får en härlig sommardag!

MadickenII
0

Morrn!

Låg och drog mig lite längre imorse, men blev sedan uppjagad av kattungarnas vilda tjut om spenarna. Att något så litet kan låta så mycket!

Vill passa på att tacka alla som skrivit värmande ord och hälsningar under denna svåra tid. Det har värmt, och hjälpt! Tack!

Nu är det nya friska tag, hästtvättning på fredag och sedan utställning på lördagen. Hoppas att Maggie kan putsa lite på sin poängrad.

RC71
0

#17 Farmor håller alla tummar och önskar lycka till på lördag! Glad

Appledale
0

#17 - Skickar också ett lycka till. Håller tummarna här. Hade varit kul om det gick bra, det är ni värda!

Bullemor
0

#11 Bullemor gillar bullar av alla storlekar..såväl i ugnen som utanförKyssOskyldig

Murgard
0

#20 Inte så svårt att gissa sig till, med ledning av ditt "namn"!

hllw
0

God eftermiddag!

Första dagen på sommarlovet!! Har haft riktigt tufft i skolan senaste veckorna, så det känns välförtjänt:) Fast det blir nog till att plugga rätt mycket i sommar också…

Har gjort mig en att-göra-lista och redan fått flera saker avklarade:)

Annars blir det lite ridning ikväll när det svalnat, samt en liten inspektion av stoet som borde vara brunstig väldigt snart.

Hur är det med gulanlag hos Bossanova?

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klämmer in en liten varmblodstravare i connemaratråden… (det är iallafall connemarastorlek på henne Oskyldig)

Var ute med Snörpa 1 timme o 45 minuter i skogen =)  Tiden går FORT när man har roligt!  Fick med oss en vettig bild på vägen också =)

Murgard
0

#23 Härlig sommarbild!  Hon ser pigg ut!

RC70
0

Nu är Grafit snart i Skåne!

RC71
0

#22 Nej

Akerberg
0

#22 Född mörkbrun tror jag det stod i CN iaf