Resultatbörs 2008
Varför inte ha en plats där vi kan få skryta med alla möjliga/omöjliga tävlings-/utställningsresultat? Succé eller fiasko, gränsen kan ju vara hårfin ibland….
Här är några bidrag från mig:
Cheesens första start i dressyr -vi kom till galoppmomentet när han med ett jättesprång hoppade över dressyrstaketet, domaren konstaterade efteråt att han nog skulle bli en bra hopphäst….
För att skryta lite då, vi blev 5:a i en LC:2 härom veckan, kan väl tilläggas att cheesen tävlas bland stora hästar.
Bilden är på mig o Cheesen på Åsbotävlingarna…

Får väl gratulera släkten!
Här har det mestadels varit cry-and-be-deppig hela våren, värsta katastof året.
Men Cheesens lillebror (halvbror) är ju ett glädjeämne tillsammans med sin "årsbror" Bossanova.
Bingo har nu gjort "riktig" tävlingsdebut tillsammans med över hundra andra hopponysar. Han gick LC felfritt och fick således också träna både prisutdelning och ärevarv. Hans hoppryttare är Lina Östlund-Lagerström. Nästa gång blir det LB-start.
Så hopptalangen finns i släkten…
Bingo har också varit på utställning med sin "handler" Karin Öman - det gick riktigt bra - 39p.
#1 Längesedan du syntes i Fokus! Kul att se att du är åter.
Vad mörk han är Bingo. Jag hade av någon anledning en känsla av att han är brunbrun.
#1 Äntligen får man "träffa" dig igen.
Bingo ser rejäl och fin ut. Med ledning av storleken på pannluggsflätan och den inbakade flätan ser han ut att vara rejält utrustad med tagel också! Det är jag mkt svag för. 

#2 Han är skm - med påbrå från morfar (Chiefen) som skimmlar sent. Massor med tagel..
Haha jaa vi har visat oss en del iaf :D
080405 - 88887 - 39p (Rockelstad)
080511 - 87788 - 38p (Ölmstad)
080525 - 87887 - 38p (Hanaskede)
080606 - 76786 - 34p (Jursta)
080607 - 67877 - 35p (Marum) Här hade vi en sjua på typ… Länge, det var tom med på totalpoängen men sen ströks den :(
Nästa vända blir mest troligt RIKS. Hon får vila lite nu och bara äta, äta, äta och äta :D Ovanligt det känns med en ponny som SKA äta. Alla andra skulle INTE äta.