God morgon 2008-06-12
Go morgon!
Antar att det inte är så många uppe än… Här har det regnat en skur i natt. Var verkligen välbehövligt. Men det var kallt ute nu när jag fodrade och kollade till Janville som är högräktig.
Ska iväg till jobbet snart, men som tur är har vi fölvakt hemma hela dagen. Sen blir det uppesittarnatt ikväll.
Ha en fin dag allihopa! Skickar med en bild som jag tog på väg hem från stan igår.
~Jag tror på ödet~
God morgon!
Ska iväg till jobbet alldeles strax. Monias sår var mycket bättre igår, önskar bara att hudfliken som står ut kunde lossna och trilla bort, men den sitter som berget!
Solen skiner idag med!
Trevlig torsdag.

Godmorgon! Här är mulet och jämförelsevis kyligt. Vi har fått en del regn, men mera behövs.
Sitter och tar en kopp te, ska ta en hundpromenad innan det bär av till jobbet. Dusty & Delight står inne och vilar magen nattetid och ska släppas ut, småpojkarna är ju på finfint bete. Morgonrundan går snabbt så här års.
Ha en bra dag!
God mårning!
Här har det kommit lite mer regn i natt, ser det ut som. 

Det behövs mer även här, men det är en bra början!
Brädgårdsarbete på schemat, sedan måste jag nog hem och fundera på vad jag ska packa för min 3 dagarsresa i helgen.
Glöm inte att fånga dagen, idag också!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon! Kylig klar morgon, koftan åkte på under jackan.
Blev inget stall i går, jobbet hopade sig på eftermiddagen. Har precis kommit igång med dagens arbete, är mkt i dag med.
I morgon fm flyger sambon och jag till Krakow för att hälsa på sambons mamma, hon jobbar där just nu. Blir kvar till på Måndag. Ska bli jätteroligt med en liten minisemester. Får väl se om det blir tid till att gå in här därifrån
.
Ha det bra alla!
Gomorron
ska upp till en av mina alléer uppe nära Rånäs, ekebyholm. Lång väg..ska köra nu snart.
morrn morrn!
Trodde först att dagen var förstörd tills jag hittade en sån där liten gratispåse med Lindwalls kaffe i skafferiet. Hemska tanke att bli utan morgonkaffe! Förkylningen håller tyvärr i sig och har nu drabbat dottern också. Tur att det är sommarlov. Ska inte göra så mycket mer idag än att förbereda Lasse-Bullen för hans Norgeresa imorgon. Dvs packa resväskan, utställningskittet och bada lortgrisen. Själv får jag stanna hemma och vara nervös.
#1 Vad har hänt? 
# 6 Är det utställningsdebut på gång?
Vi skulle ha varit och tittat på vår blivande vossivalp i går, men det fick flyttas till nästa vecka. Snacka om att ungarna längtar… Om allt går som det skall, blir vi med ny borderterriervalp den 29:e juni! 
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon alla!
Soligt och härligt, men friskt på morgonens joggingrunda. Alla sniglar och snäckor passade på att ta en morgonpromenad också nu när det hade kommit lite regn.
#4 Ha det så härligt i Krakow! Jag var där för tre år sedan. Härlig stad. Strosa runt i gamla stan och glöm inte bort att titta på slottet. Gamle Sigismund Wasa och några av hans ättligar ligger nere i kryptan. Häftig Sverige-anknytning sådär i utlandet.

Godmorgon!
jobbet väntar.sedan får vi se vad som hinns med för övrigt. Vackert men småkyligt här. Regnade rejält i går, skönt! 
#6 jag kanske kan ordna en gratisprenumeration på Lindwalls….
Det gäller att välja rätt kunder….
#8 jajemensan! Snygg-Lars skall på Norska Terrierklubbens Jubileumsutställning ihop med sin far och faster. vad spännande med ny borderbebis!
#10 mm det vore ju finfint, men jag är böjd att hålla med frugan där om smaken

Väntar på att bulldegen ska jäsa första omgången =)
Jobbat på förmiddagen, tog bilden direkt (cyklar annars) för jag tyckte det var lite onödigt att cykla till stan, jobba 30 min, cykla hem, ta bilen o åka igen…
Regnade en skvätt i natt, men nu är det soligt igen. Inte så varmt heller.
Köpte en sänghimmel för 20:- på hemvägen, ska försöka tota ihop något slags flugskydd till Snörpa för att kunna lägga på när blinningarna blir förjävliga när man rider och efteråt när hon inte ens kan äta sitt kraftfoder i fred =(

God eftermiddag !
Lugn dag idag, barnens första lediga dag på sommarlovet, de har redan tråkigt & inge´att göra !
På morgonen släppte vi ihop ´gamle herrn´med sin fru igen . Så nu har lugnet infunnit sig igen här på gården, efter att de nu snart i 14 dagar har gått i olika hagar & skrikit efter varandra !

#13 Från den bilden kan man i alla fall inte gissa åldern på honom! :-)

#13 Underbart att se honom i så god form!! Snacka om lycka i den bilden
.
#9 Ja jag har hört att Krakow ska vara riktigt fint, hoppas vädret blir det också.