Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: off-topic
Läst 1085 ggr
Bullemor
0

Stora Anti-tråden!

Jag tycker det är på sin plats med en tråd där vi kan leka Häxan-Surtant och ösa ur oss vad vi är arga/sura/ledsna över för tillfället.

Bullemor
0

Jag börjar.

Idag är jag sur på Försäkringskassan som verkat sätta i system att skicka tillbaka papper till mig utan anledning.

Fick idag tillbaka bostadsbidragsansökan med ett stort rosa frågetecken bredvid inkomstuppgiftsrutan fastän jag fyllt i den!?

MORR GRRR MUTTTER *svavel*

ambo
0

Ha!

Jag är en riktig surkäring vad gäller läkare och deras arrogans. pratrar gärna in arga meddelanden på deras telefonsvarare o dylikt. Även veterinärer kan va jävliga..den i vårt stall har jag babblat in surt meddelande då han var o tog prover på bassiluskerna vi hade. dåligt skött.

Ibland kan livet kännas lättare när man öst ur sig lite galla på dessa yrkeskategorier!  

Försäkringskassan!! bewaaaare!

MrsM
0

Jag har fått nog av SJ för tillfälletSkrikandes. Drygt fem timmar försenad hem med tåget ville konduktören inte godkänna min trafikstörningsbiljett (den andra jag fått ut samma dag då inte heller utbytestågen kom)Skrikandes. Hon slutade inte tjafsa förrän jag bad henne dra åt …. just det.Hemlis. Det värsta är, att skulle man utnyttja SJs restidsgaranti så får man ÄNNU FLER BILJETTER - MED SAMMA !"#¤%&/()=?  BOLAGSkrikandesSkrikandes.

Skrattande

Murgard
0

Jag tycker det är ledsamt med alla de föräldrar som skaffar barn, och därefter sätter i system att låta skola/barnomsorg uppfostra dem.GFastän man inte jobbar/studerar lämnas barnen för 8-12 tim pass på fritids..        BARN BEHÖVER SINA FÖRÄLDRAR!!!        Att vistas i de allt större barngrupperna med allt färre pedagoger för vart år, är sällan utvecklande.    Barn behöver lugn och ro, tom ha lite tråkigt ibland. För att inlärningen ska fortgå på bästa sätt!!

RC71
0

Jag är allmänt irriterad på ett visst bensinbolag som skickar påminnelseavgift till mej för att deras autogirodragning ej lyckats! Pengar på kontot och inget problem på Nordea… Sur blir man! Ringde upp och fick till svar att påminnelseavgiften skulle tas bort på kommande faktura, men icke då! SkrikandesTar massa tid i onödan och gör mej sur!!